no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پاورپوینت کامپوزیت و بررسی دیتیل های اجرایی


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت کامپوزیت و بررسی دیتیل های اجرایی


PPT
دانلود پاورپوینت کامپوزیت و بررسی دیتیل های اجرایی
ppt
16 f 2015


دانلود پاورپوینت کامپوزیت و بررسی دیتیل های اجرایی

دانلود پاورپوینت کامپوزیت و بررسی دیتیل های اجرایی

دانلود پاورپوینت کامپوزیت و بررسی دیتیل های اجرایی

توضیحات:دانلود پاورپوینت کامپوزیت و بررسی دیتیل های اجرایی تعداد صفحات:42

مقدمه:

تاریخچه :

مقدمه:

تقسیم بندی کامپوزیت ها:

مراحل تولید کامپوزیتAlumont :

مراحل تولید کامپوزیتAlumont :

ساختمان پانل کامپوزیت آلومینیوم :

روش های اجرایی:

مرحله آماده سازی

خمکاری بر روی میز کار:

خمکاری با صفحه خم کن:

نورد 3 غلطکی:

پرچ کاری:

پیچ و مهره:

انواع روش های نصب ورق

نحوه نصب

نمونه دیتیل گوشه خارجی :

نمونه دیتیل گوشه داخلی :

نمونه کامپوزیت پانل و دیتیل اتصالات :

دیتیل پوشش ستونی :

نمونه دیتیل پوشش سقف :

سقف کامپوزیت

جمع بندی تجربیات

مطالب مرتبط:

پاورپوینت پلاستيك مسلح يا موادكامپوزيت(FRP)

دانلود پاورپوینت پنل آلومینیوم کامپوزیت

برای دانلود مطالعات معماری کلیک کنید.

برای دانلود نقشه اتوکد کلیک کنید.

برای دانلود پاورپوینت معماری کلیک کنید.

برای دانلود رساله معماری کلیک کنید.

تاریخچه :

ورق های کامپوزیت از سال 1969 در آلمان ابداع گردید و استقبال و استعمال بیش از حد این محصول در نما نشان دهنده کیفیت مناسب و عدم وجود هرگونه محدودیت در طراحی و اجرای این مصالح است.در دو دهه ی اخیر کشورهای صاحب تکنولوژی همچون ایالت متحده ، کشورهای غرب و شمال اروپا و تعدادی از کشورهای شرق آسیا با فن آوری های پیشرفته ی خود بر این مشکلات فائق آمده و از ترکیب آلومینیوم وترموپلاستیک و مواد معدنی ورق هایی را تولید کرده اند که علاوه بر وزن کم ویژگی های یک عایق با مقاومت بالا را نیز داراست .

مقدمه:

کامپوزیت ها رده ای از مواد پیشرفته هستند که در آنها مواد   ساده به منظور ایجاد موادی جدید با خواص مکانیکی و فیزیکی برتر استفاده شده است. اجزای تشکیل دهنده ویژگی خود را حفظ کرده و   در یکدیگر حل نشده و با هم ممزوج نمی شوند.

واژه Composite ازکلمه انگلیسی to Composite به معنی ترکیب کردن ، ساخت و مخلوط کردن مشتق شده است.

تقسیم بندی کامپوزیت ها:

1) کامپوزیت زمینه سرامیکی (CMC)

2) کامپوزیت زمینه فلزی (MMC)

3) کامپوزیت زمینه پلیمری (PMC)

مراحل تولید کامپوزیتAlumont :

ساخت کامپوزیت آلومینیوم طی مراحل زیر می باشد :

1) آماده سازی : در مرحله نخست ورق آلومینیوم رول شده برای چربی گیری و دفع ناخالصی ها جهت مرحله رنگ و روکش در مواد شیمایی مخصوص قرار گرفته و کاملا تمیزمی گردند.

2) رنگ آمیزی و روکش : کمپانی Monti از سیستم غلطکی جهت یکنواخت شدن رنگ ولایه های مقاوم استفاده می کند که با این سیستم بالاترین پوشش سطحی به ورق ها داده خواهد شد. این مرحله با استفاده از تکنولوژی  Hyla 500 و Kynar500 و با مواد مصرفی کمپانی Beckers آلمان دارای یکی از مقاوم ترین رنگ های نمای خارجی ساختمان می باشد.

3) کامپوزیت : در این مرحله رول های آلومینیوم رنگی به وسیله تزریق لایه میانی پلی اتیلن و در اثر حرارت و فشار با هم ترکیب شده و صورت رول کامپوزیت خارج می گردد.

 

4) مرحله نهایی و برش : رول های کامپوزیت شده با قرار گرفتن لفاف پلاستیکی جهت محافظت نهایی بر روی آنها به ابعاد و سفارش مورد نظر مشتری برش خورده و آماده بسته بندی و ارسال می گردد.

ویژگی ها و خواص کامپوزیت Alumont :

1) سبک وزن : امروزه کم کردن وزن ساختمان ها یکی از اهداف صنعت ساختان می باشد. تکنولوژی کامپوزیت آلومینیومی گامی موثر در این زمینه می باشد که در مقایسه با مصالح مشابه می تواند منحصر به فرد باشد.

 

2) مقاومت بالای رنگ : با توجه به مقاومت بالای Kynar 500  درمقابل تمام شرایط جوی از قبیل گازهای سمی ،گرد و غبار هوا ،گازهای شیمیایی و دیگر مخرب واشعه UV آفتاب در سالیان متوالی نمای ساختمان از نظر رنگ و درخشندگی مانند روز اول خواهد ماند.

3) تنوع در شکل پذیری : از ویژگی های برجسته Alumont شکل پذیری آن است. به وسیله ابزار مخصوص این ورق ها امکان خم پذیری تا زاویه 135 درجه و همچنین قوس پذیری را دارا می باشند. در حالی که هیچ گونه موج یا لایه در آنها به وجود نخواهد آمد که این امکان در اکثر مصالح نما امکان پذیر نمی باشد.

5) مصالح زیرسازی: با امکان پذیری نصب و اجرای ورق های کامپوزیت Alumont به روی زیرسازی های آلومینیومی و آهنی در هر دو روش Fixing & hanging سرعت بالایی را در اجرای نما فراهم نموده است.

6) مصالح زیرسازی سبک: به دلیل استفاده از زیرسازی آلومینیومی جهت نصب ورق به روی نما می توانیم یکی از سبک ترین زیرسازی های نما را داشته باشیم.

7) عدم نیاز به شستشو: از دیگر ویژگی های ورق کامپوزیت Alumont تمیز ماندن سطح این نما می باشد. پوشش PVDF این ورق ها ضد الکتریسیته ساکن در سطح می باشد و آنتی استاتیک بدون آنها باعث می شود ذرات معلق و گردوغبار، گاز، دوده و سایر آلاینده های محیطی به سطح آن نفوذ نکرده و تمیز و درخشان می ماند.

8) عایق صوتی: این مصالح تا حد بسیار بالایی از ورود سروصدا و آلاینده های صوتی جلوگیری می نمایند.

 

9) مقاومت بالا در تغییرات دمایی: یکی از ویژگی های ورق کامپوزیت Alumont مقاومت در محیط های گرم و مرطوب و یا سرمای بالا می باشد. لذا به راحتی می تواند انتخاب اول این محیط ها باشد.ورق های کامپوزیت آلومنت در دمای 50- و 80+ درجه سانتیگراد کارایی داشته و هیچ گونه تغییری در کیفیت آنها به وجود نمی آید.

10) عایق رطوبتی: فضای خالی بین سازه اصلی ساختمان و ورق های کامپوزیت Alumont کارشده در روی نما این امکان را می دهد که تبادل حرارتی خارج نمای ساختمان و داخل آن به حداقل برسد و یا با کارگذاشتن عایق های اضافی می توان این تبادل را به نزدیک صفر رساند.

11) حافظ محیط زیست: کلیه مواد تشکیل دهنده Alumont از قبیل آلومینیوم که فلز همیشه سبز است و لایه میانی پلی اتیلنی که کاملا برگشت پذیر است لذا هیچ گونه آلایندگی برای محیط زیست در سالیان متوالی نخواهد داشت.

 

روش های اجرایی:

1) Fixing : در این روش ورق های کامپوزیت بعد از برش و مونتاژ به صورت ثابت با پیچ یا پرچ به روی زیرسازی متصل شده از لحاظ اجرایی بسیار ساده تر و سبک تر می باشد و از سرعت بالایی نیز برخوردار است که برای مصالح زیرسازی آن می توان از پروفیل های قوطی آهن یا آلومینیوم استفاده کرد.

2) Hanging: در این روش ورق های کامپوزیت بعد از برش و مونتاژ شیارهای چکمه ای خورده و بر روی ریل های آلومینیومی قابل رگلاژ نصب شده و امکان برداشت هر پانل به صورت جداگانه می باشد.

 

مرحله آماده سازی

نصب پانل ها به سهولت انجام می پذیرد. کلیه عملیات برش، فرزکاری، شیارزنی، خم کاری کناره ها و انحنا ورق را می توان به آسانی به کمک ابزارآلات چوب بری و یا فلز کاری انجام داد. پانلها را می توان بر طبق طراحی ساختمان به اشکال مختلف از قبیل سطح منحنی محدب، منحنی مقعر، انحناء در کناره کار و یا خم تند در آورد.

این قابلیت در سایر مواد دکوراتیو موجود نمی باشد.

ماشین آلات متداول در دیگر محصولات آلومینیومی و یا چوبی را می توان بدون نیاز به لوازم خاصی برای پانلهای کامپوزیت به کار برد.

و دیگر توضیحات……………………………….

تصاویری از قسمتهایی از پروژه…………………………

تعداد صفحات:42
درگاه پرداخت شماره یک
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .


برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما