no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پاورپوینت معماری ژان نوول و کل کارها و آثار او


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت معماری ژان نوول و کل کارها و آثار او


دانلود پاورپوینت معماری ژان نوول و کل کارها و آثار او
zip
29 f 2014


دانلود پاورپوینت معماری ژان نوول و کل کارها و آثار او

دانلود پاورپوینت معماری ژان نوول و کل کارها و آثار او

دانلود پاورپوینت معماری ژان نوول و کل کارها و آثار او

پاورپوینت معماری ژان نوول

مقدمه:

—معرفی اندیشه های ژان نوول و آثار او

—ژان نوول در 1945 در دهکده ای در جنوب غربی فرانسه متولد شد. او هنگامی مدرسه می رفت با یک شرکت معماری وارد کار شد. در سال 1975 دفتر خود را کشود و در چندین رقابت شرکت کرد                                 .

—از آن جا که او دفتری را برای خود باز کرده بود ، قصد داشت برای ایجاد زبان دارای سبکی متفاوت از مدرنیسم و پست مدرنیسم کار کند. نوول با رد طرافداری سخت از لوکوربوزیه هر پروژه را بر پایه فکر خود ، به دور از ایده های مورد قبول قبلی انجام مي داد.

اگر چه او احتمالاً از فرم های سنتی و متداول بهره می گیرد ساختمان هایی را ایجاد می کند که از مرزهای متداول روز پیشی می گیرد.

 

—. نوول اهمیت زیادی برای طراحی ساختمان ، هماهنگ با محل   و محیط آن قائل است اگر چه نوول در ایجاد طرح هایش متکی بر بافت محیط است ، اما از یک طرح تا طرح بعدی روندی خاص به وقوع  می پیوندد. تقریباً در تمام طرح های او ، مصرانه یک    بازی متقابل بین شفافیت ، سایه و نور ارائه می شود. و محیط آن قائل است

 

—. نوول اهمیت زیادی برای طراحی ساختمان ، هماهنگ با محل   و محیط آن قائل است اگر چه نوول در ایجاد طرح هایش متکی بر بافت محیط است ،  اما از یک طرح تا طرح بعدی روندی خاص به وقوع  می پیوندد. تقریباً در تمام طرح های او ، مصرانه یک    بازی متقابل بین شفافیت ، سایه و نور ارائه می شود. و محیط آن قائل است

—نوول در سال 1981 برنده مسابقه طراحی یک سری ((پروژه های بزرگ)) مطرح شده از سوی فرانسوا میتران ، رئیس جمهور وقت فرانسه ، شد                                                            .   در سال 1987 جایزه بزرگ معماری را برای مجموعه کلی کارهایش و ((اکور آرژنت)) را برای کار طراحی قطعات مینی مالیستی مبلمان دریافت کرد  .

—

—نوول بلافاصله پس از برپاسازی اولین موسسه اش در سال 1970 –حتی قبل از این که دیپلمش را بگیرد –در حرفه معماری خود ، وارد چندین جبهه شد. ابتدا مطرح کرد که مدرک معماراز آجر و ملات است.    –یکراست به سمت نخستین پروژه ها رفت تا توجهی دقیق را در اوایل دهه 80 جلب کند و از محدود ترین امکانات –برای مبتدیان –شروع کرد.

—. خانه هایی برای دوستان و آشنایان ، یک مدرسه آزمایشی کوچک ، کاربازسازی و توسعه که سهم روزانه این معمار کارآموز بودند.  او همراه با همکاران جوانش که از فعالان سیاسی بودند یک جنبش را پایه گذاری کرد و اتحادیه   ای را در مقابل صنف گرایی کوته بینانه ((نظام معماران)) تشکیل داد   .

 

—همکار او ژاک لو مارکت به او آموخت که روند طراحی    معماری مستلزم طی فرآیند تعریف شده ای نیست.       معماری نوول عاطفی ، احساسی        جالب توجه در مفهوم مثبت این کلمه بود.   وی در فعالیت های معماری اش تمایل پرشوری برای متقاعد کردن و میل وافری برای یک معماری انتقادی را حفظ کرد.

 

و دیگر توضیحات……………….

تعداد صفحات:30

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما