no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پاورپوینت سیستم سازه ایD.B.T


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت سیستم سازه ایD.B.T


PPT
دانلود پاورپوینت سیستم سازه ایD.B.T
ppt
21 f 2015


دانلود پاورپوینت سیستم سازه ایD.B.T

پروژه پاورپوینت سیستم سازه ایD.B.T

پروژه پاورپوینت سیستم سازه ایD.B.T

توضیحات:دانلود پاورپوینت سیستم سازه ایD.B.T

تعداد صفحات:25

فهرست:
سیستم سازه ای D.B.T

سیستم سازه ای D.B.T : شرح سیستم     1

سیستم سازه ای D.B.T : شرح سیستم     2

سیستم سازه ای D.B.T : شرح محصول

در آئین نامه های معتبرD.B.T

آیین نامه های مبنا در محاسبه سازه

سوابق استفاده از سیستم

سوابق استفاده از دالهای مجوف در ایران

1نکات فنی طراحی سازه

نکات فنی طراحی سازه 2

مصالح مورد استفاده در این سازه

مقایسه کارکرد سیستم D.B.Tبا سیستمهای متداول
مصالح مصرفی در یک متر مربع با احتساب کل اجزای سازه

جدول برآورد اولیه سازه با سیستم D.B.T
مصالح مصرفی در یک متر مربع در دهانه های مختلف با احتساب کل اجزای سازه

دهانه قابها یا اجزای باربر

بارهای مرده در ساختمانهای متداول مسکونی

توضیحات تکمیلی درباره سیستم

نکات مهم اجرایی 1

نکات مهم اجرایی 2

سیستم سازه ای D.B.T : مزایای فنی

سیستم سازه ای D.B.T : مزایای اقتصادی
سیستم سازه ای D.B.T

استانداردها و تاییدیه ها

استانداردها و تاییدیه ها

…………………………………

سیستم سازه ای D.B.T : شرح سیستم     1
سیستم D.B.T یک سیستم سازه ای از نوع دال دوطرفه مجوف است که در آن با استفاده از قطعات پلیمری ماندگار، فضای خالی در درون بتون ایجاد می گردد به گونه ای که برش مقطع این سیستم بصورت I شکل میگردد. استفاده از قطعات سبک پلیمری افزایش ضخامت سقف و به تبع آن اینرسی را با افزایش جزیی وزن سازه امکانپذیرمیسازد.شکل زیربرش مقطع این سیستم رانشانمیدهد:

سیستم سازه ای D.B.T : شرح سیستم     2

در بخش هایی از دال بتونی که استفاده ازبتون ضروری نیست D.B.T جایگزین آن میگردد و با این روش دال سقف بطور قابل ملاحظه ای سبک می گردد.

سیستم سازه ای D.B.T : شرح محصول

D.B.Tفرآورده ای از جنس پلی پروپیلن است که از آن در جهت ایجاد حفره در درون بتون استفاده میگردد. این محصول در اندازه های یک طبقه با ارتفاع 16 و 24 سانتیمتر و دو طبقه با ارتفاع 32، 40 و 48 سانتیمتر تولید می شود. در شکل زیر اجزای این محصول تشریح گردیده است.

ارتفاع : اندازه های مجاز بر اساس شرح متن

جدا کننده : جهت سهولت استقرار مش و رفت و آمد کارگران

رابط D.B.T: جهت اتصال DBT به همدیگر

پایه D.B.T: جهت سهولت بتون ریزی دال پایین

در آئین نامه های معتبرD.B.T

آیین نامه های EURO و ACI

سیستم D.B.T در این آیین نامه ها در زیرمجموعه سیستمهای وافل قرار می گیرد. در این آیین نامه ها وافل به صورت کلی مورد نظر بوده، تفکیک میان مقاطع  I و Tصورت نگرفته است.

آیین نامه انگلستان یا BS

سیستم وافل به صورت مجزا جهت مقاطع I و T توصیف گردیده است.

آیین نامه های ایران

جایگاه این سیستم در آیین نامه ایران همانند   آیین نامه ACI بوده ، در رده سیستمهای دال وافل قرار میگیرد.

سوابق استفاده از سیستم

سیستم سازه ای D.B.T در رده سیستمهای دال مجوف و وافل می باشد. با توجه به جایگاه بسیار خوب سیستم های دال مجوف در کشورهای مختلف جهان و به ویژه کشورهای اروپایی، این سیستم نیز در جای جای جهان به ویژه در اروپا مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است و به دلیل صرفه جویی بیشتر در مصرف بتون و میلگرد در مقایسه با سیستم های مشابه، سهم بالایی از بازار را به دست آورده است. آنچه در ذیل بدان اشاره شده است تنها چکیده ای از این واقعیت است.

و دیگر توضیحات……………………………..

تعداد صفحات:25
فرمت فایل:پاورپوینت
درگاه پرداخت شماره یک
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
  • برای دیدن سایر تحقیق های معماری اینجا کلیک کنید.


درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما