no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پاورپوینت پارکت


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت پارکت


دانلود پاورپوینت پارکت
zip
29 f 2014


دانلود پاورپوینت پارکت

دانلود پاورپوینت پارکت

دانلود پاورپوینت پارکت

توضیحات:دانلود پاورپوینت پارکت

پاورپوینت پارکت

مقدمه:

پارکت

پارکت قطعات چوب با قفل و بسته که در ابعاد حدود 5×15 سانت و 4×10 سانت در ايران توليد ميشه و البته توي ايران کم استفاده ميکنن. يک نوع چسب هم هست به اسم

چسب پارکت که بايد روي سطح پاک و تميز و کاملا مسطح کشيده بشه و بعد يکي يکي اونها رو نصب کنند. با پارکت طرح هاي بسيار لطيفي ميشه توليد کرد. پارکت رو معمولن

از راش ميگيرن که هم بافت قشنگي داره و هم مقاومت خوبي داره.

 

 

پارکت رو بعد از نصب ساب ميزنن و دو دست نيم پلي استر ميکنن. اما ام.دي.اف اين کارها رو نداره. پارکتهاي نوع بلند هم يکي دو ساليه که تو ايران اومده .

 

روش نصب پارکت

قبل از نصب یک لایه فوم بر روی زمین پهن می کنیم.(دقت شود که فوم با ضخامت زیاد حالت نرمی و اعوجاج در زیر کفپوش ایجاد می کند که مطلوب نمی باشد).

 

سپس چند گوه در پشت اولین ردیف کفپوشها برای ایجاد فاصله جهت قرار دادن قرنیز قرارداده طوری که شیارها در مقابل دیوار قرار گیرد.

 

 

اولین ردیف کفپوشهای نصب شده را کنترل کرده تا از نصب کامل آن اطمینان یابیم.

شیارهای ردیف دوم را درزبانه ردیف اول قرار می دهیم.به طوری که کام و زبانه ها در هم قفل شوند.

 

 

برای اطمینان از قفل شدن کفپوشها،با ضربات آرام چکش پشت کفپوشها می زنیم.(این کار به آهستگی انجام می شود تا زبانه ها آسیب نبینند).

کفپوشها را به گونه ای در کنار هم قرار میدهیم که شیارها در کنار هم قرار نگیرند.(مانند آجرکاری).

 

 

کفپوش را مطابق شکستگیهای موجود برش میدهیم.

میبایست ضخامت کفپوش به علاوه فوم را متناسب با فاصله زیر درب تا کف در نظر گرفت تا پس از نصب،درب با مشکل باز و بسته شدن مواجه نشود.

 

 

ردیف آخر را بسته به فاصله باقی مانده برش میدهیم.

قرنیز های ردیف آخر را نیز نصب می کنیم وبه کار نصب خاتمه می دهیم.

 

 

مراقبت و اطلاعات فني

  • مراقبت و نگهداري :
  • پارکت فرآورده اي صد در صد طبيعي و بخشي از حيات نباتي است با واکنش ها و رفتاري کم و بيش همانند خواستگاه اوليه حياتي خود. گرايش به ايجاد تعادل رطوبتي با محيط اطراف، از جمله اين واکنش هاست . اين محصول عليرغم طي کردن فرآيندي نسبتاً کامل و طولاني در کوره هاي چوب خشک کني و تنش زدائي ، همچنان خاصيت گرايش به ايجاد تعادل رطوبتي با محيط اطراف را دارد که البته مقدار آن بسيار اندک است.

 

 

  • پديدار شدن درزهاي طولي و بعضاً نامحسوس در فصل زمستان (که رطوبت محيط به حداقل مي رسد و چوب هم گرايش به از دست دادن رطوبت خود پيدا مي کند) به همين دليل است . البته با تغيير فصل و شروع فصل بهار و تابستان که رطوبت هوا افزايش مي يابد ، اين درزها خود به خود ترميم مي شوند.

 

اما با مراقبت از اين محصول با ارزش و رعايت برخي اصول ساده نگهداري ، مي توان گفت که پارکت يکي از آسان ترين کف پوش ها از نظر نگهداري و نظافت است.

و دیگر توضیحات………………………..

تعداد صفحات:25

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما