no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پاورپوینت هتل ریوگیونگ


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت هتل ریوگیونگ


PPT
دانلود پاورپوینت هتل ریوگیونگ
ppt
30 f 2017


پاورپوینت هتل ریوگیونگ

پاورپوینت هتل ریوگیونگ,

دانلود پاورپوینت هتل ریوگیونگ

توضیحات:دانلود پاورپوینت هتل ریوگیونگ

یک آسمان‌خراش  در حال ساخت به شکل هرم  با ۱۰۵ طبقه در پیونگ‌یانگ  پایتخت کره شمالی می‌باشد. این ساختمان با نام ساختمان ۱۰۵ هم شناخته می‌شود که اشاره به طبقات آن نیز دارد. ساخت و ساز این ساختمان از سال ۱۹۸۷ آغاز شد٬ اما در سال 1992  به دلیل بحران شرایط اقتصادی کره شمالی پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی ٬ متوقف شد و ساخت و ساز مجدد آن پس از ۱۶ سال در سال۲۰۰۸ از سر گرفته شد. از سال ۱۹۹۲ تا سال ۲۰۰۸ این ساختمان بدون پنجره‌ها یا اتصالات داخلی بوده است.

معماری

ارتفاع این هتل به ۳۳۰ متر (۱۰۸۰ فوت) می‌رسد که آن را تبدیل به بزرگترین ساختمان در پیونگ‌یانگ و کره شمالی کرده است. ساختمان این هتل متشکل از سه بال می‌باشد.

پاورپوینت هتل ریوگیونگ

از امکانات این ساختمان می‌توان به رستوران گردان٬ مکان‌های اقامت در هتل٬ آپارتمان‌ها و امکانات تجارتی اشاره کرد.

داستان این هتل به سال ۱۹۸۷ برمیگردد ، وقتی که دولت کره شمالی ساخت این بنا را با هزینه تخمینی ۷۵۰ میلیون دلار ، یعنی ۲% کل تولید ناخالص ملی این کشور آغاز کرد.

دولت کره شمالی آنقدر به این پروژه افتخار میکرد که حتی قبل از اینکه پروژه آغاز شود، آن را به تمام نقشه های رسمی شهر افزود و قبل از اینکه پروژه به نیمه برسد تمبرهای پستی آن را منتشر کرد .

هتل هرمی شکل ریوگیونگ ۳۳۰ متر ارتفاع داشت و قرار بود ۳۰۰۰ اتاق و ۷ رستوران چرخان داشته باشد و در کل ۳۶۰ هزار متر مربع مساحت داشت . در صورت اتمام بلندترین هتل جهان و هفتمین ساختمان بلند جهان لقب میگرفت ، همچنین اولین ساختمان با بیش از ۱۰۰ طبقه خارج از آمریکا .

 

قرار بود در ماه ژوئن ۱۹۸۹ افتتاح شود ولی مشکلاتی در ارتباط با نقشه ها و مصالح ساختمانی آن را به تاخیر انداخت و در سال ۱۹۹۲ هم کاملاً متوقف شد .

به گزارش شبکه ABC در مقاطعی ، قسمتهایی از این بنا شروع به ریزش کرده بود .

دولت کره شمالی هنوز به دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی است تا با صرف هزینه ای نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار بتواند بنای هتل را به پایان برساند . ولی با سیاستهای سختگیرانه کره شمالی در ارتباط با توریسم و اجازه ورود سالانه تنها ۱۳۰ هزار نفر توریست که تقریباً هیچکدام هم به پیونگ یانگ نمی آیند ، این امر بسیار مشکل بنظر میرسد .

 

لینک دانلود:dawnload
www.broozcad.ir
منبع:سایت بروزکد
برای دیدن رساله های معماری اینجا کلیک کنید.
برای دیدن پاورپوینت های معماری و عمران اینجا کلیک کنید.
برای دیدن پکیج پاورپوینت های معماری اینجا کلیک کنید.

 

 



تصاویر پیش نمایش


دانلود پاورپوینت هتل ریوگیونگ-1
دانلود پاورپوینت هتل ریوگیونگ-1

درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما