no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای دانلود از سایت


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای دانلود از سایت


دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای دانلود از سایت
zip
22 f 2015


دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای دانلود از سایت

نرم افزار های مورد نیاز

نرم افزار های مورد نیاز

توضیحات:دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای دانلود از سایت

نرم افزار های مورد نیاز برای دانلود ..دریافت و اکسترک کردن فایل ها

 مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox

دانلود منیجر Internet Download Manager

نرم افزار فشرده سازی WinRar

نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo Messenger

 مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox

Mozilla Firefox آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشد که اخیرا منتشر شده است.‏ این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی خواهید داشت. ‏ ارایه صفحات پر بازدید توسط کاربران ، هنگام باز کردن تب جدید و دسترسی به صفحات تاریخچه ، بوکمارک و تنظیمات به صورت HomePage از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. همچنین نسخه جدید این نرم افزار از قابلیت سرچ گوگل با پشتیبانی از HTTPS، پشتیبانی از اجرای تمام صفحه در سیستم های مک Mac OS X Lion، قابلیت بارگذاری پلاگین ها تنها با یک کلیک و “نوار خارق العاده” جهت تکمیل آدرس سایت ها برخوردار است. بخش بررسی هویت سایت جهت جلوگیری از اتصال های SSL نیز در نسخه جدید بهبود یافته است. به مرور زمان بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و همچنین قابلیت های بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و… در آن به چشم می خورد.

…………………..

دانلود منیجر Internet Download Manager

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

…………………..

نرم افزار فشرده سازی WinRar

WinRAR نامی آشنا و محبوب در بین فشرده سازی های فایل در رایانه می باشد که امروز می خواهیم آخرین نسخه ی آن WinRAR Final را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های فشرده ساز از این رو اهمیت فراوانی دارند که شما را قادر میسازند تا به راحتی فایل های خود را آرشیو کرده و حجم آنها را نیز هم زمان پایین بیاورید؛ ولی در این بین، امکانات دیگری نیز نیاز است که برخی از نرم افزار ها به صورت ویژه ارایه می کنند و به جرات می توان گفتن Winrar بهترین و بیشترین امکانات را ارایه می کند. فرمت RAR برای فایل های فشرده ساز مخصوص این نرم افزار می باشد که با توجه به الگوریتم خاص این نرم افزار تا حد زیادی حجم فایل های شما را کاهش می دهد. این نرم افزار از تمام فرمت های فشرده سازی از جمله CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, … پشتیبانی می کند که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

…………………..

نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo Messenger

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

منابع دانلود :سایت دانلود ها



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما