no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ


PPT
دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ
ppt
01 f 2017


پاورپوینت راهسازی در نروژ

دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ,دانلود پروژه راهسازی در نروژ,پروژه راهسازی در نروژ,پاورپوینت راهسازی,راه سازی,نروژ

دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ

دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ

توضیحات:دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ

مقدمه

شبکه راههای نروژ دارای ۵۵۰ کیلومتر تونل میباشد که ۲۵ عدداز این تونلها در زمره یکصد تونل طویل جهان است . از سال ۱۹۷۹ درحدود ده  تونل زیر دریایی درنروژ ساخته شده است که بیشترین تعداد را در بین کشورهای جهان را داراست .

موفقت کشور نروژ که درشمال اروپا واقع شده است به گونه ای است که حد فاصل بین دو نقطه شمالی و جنوبی آن به ۲۰۰۰ کیلومتر می رسد و حد فاصل اسلو پایتخت آن تابالاترین نقطه شمالی کشور برابر فاصله این شهر تا رم پایخت ایتالیا می باشد .سرزمین پوشیده از برف این کشور به وسیله رشته کوههای نامنظم از هم جداشده است درحالیکه سواحل آن دارای چین خوردگی های عمیقی می باشد و به وسیله جزایر بی شماری محاصره شده اند .

جمعیتی حدود ۵/۴ میلیون نفر در بین شهرهای کوچک ، کوهستانها و دهکده ها و جزایر این کشور پراکنده شده اند . موقعیت شمالی این کشور تقریبا از ۵۷ درجه شمالی تا ۷۱ درجه شمالی می باشد که این امر باعث شده درجه تغییرات آب و هوایی در این کشور بسیار زیاد باشد . وضعیت خاص این کشور باعث شده که کارشناسان راه سازی نروژی دارای تجارب خاصی در زمینه جاده سازی ، تونل سازی چه در روی خشکی و چه در داخل آب و زیر سطح دریا و نیز پل سازی شوند .

این کارشناسان همچنین دارای قابلیت هایی درزمینه طراحی ، ساخت و نگهداری جاده ها تحت شرایط بد آب و هوایی بسیار سخت می باشند . از آنجاییکه هزینه ساخت راههای ارتباطی در این کشور بسیار گران تمام شده و هزینه ها باید از طرف جمعیت قلیل این کشور پرداخته شود سعی شده است که راههایی جهت بازگشت این سرمایه ها پیدا شده و هزینه های اجرایی بدون کاهش کیفیت پایین بیاید. همچنین تجارب این کشور درعملیات اکتشافی نفت و گاز در دریای شکال و ساخت انواع سازه های دریایی بعد جدیدی در فعالیت های نروژ پدید آورده است .

فهرست مطالب

مقدمه
استحکام آسفالت سرد
روکش کم هزینه با سطح شنی طبقه بندی شده
آسفالت سرد برای مناطق گرمسیر
بتون های اسفنجی برای استفاده زمینهای سست
تکنولوژیتونل سازی در نروژ
کاهش هزینه ها درتونل سازی
تونل سازی در شهرها
تونل اسلو
تمیز کردن تونل از هوای آلوده
اتصال سواحل بوسیله پل
ایجاد پلهای معلق زیبا
ساخت اولین پلهای شناور جهان
پروژه کریفاست
بزرگترین تونل دریایی جهان
ظریف ترین پل جهان
عملیات تعمیر و نگهداری
اندازه گیری خوردگی های جاده ها
سیستم الکترونیکی بازرسی ( نظارت ) تردد
پلیس های الکترونیکی
تامین هزینه های جاده سازی
منابع
پایان فهرست..

استفاده از تکنیکهای غیر معمول و تجهیزات مدرن در نروژ باعث شده است که ساخت راهها در شرایط سخت جوی نیز انجام پذیرد .در بعضی نواحی این کشور تفاوت درجه حرارت هوا بین زمستان و تابستان به ۶۰ درجه سانتیگراد می رسد که این اختلاف درجه شدید به ویژه در سواحل غربی آن باعث طولانی شدن زمستان ودرنتیجه پوشیده شدن قسمت های وسیعی از نروژ از برف و یخ می شود که آب شدن برف ویخ دربهار باعث بروز مشکل در راههای ارتباطی این کشور می شود .

استحکام آسفالت سرد

کشور نروژ در سالهای اخیر در توسعه روش های کاری و انطباق تجهیزات برای روش های جدید با استفاده از مواد سرد و مستحکم برای جاده سازی بوسیله قیر پیشگام بوده است .آسفالت سرد تشکیل یافته از لایه پوشی رویه  و لایه زیرین شنی که بوسیله ماشین های بزرگ به قطر ۱۵ سانتی متر سطح زمین را می پوشاند .سپس یک لایه قیر قبل از قراردادن مواد تثبیت کننده به آن اضافه می شود .

از هردوروش استخراج و بتون های اسفنجی جهت آسفالت سرد استفاده شده است . تجارب نشان داده است که این روش بسیار مناسب بوده و بعث کاهش هزینه ها د رمقایسه با روش های سنتی م یشود . تا اواسط سال ۱۹۹۱ در حدود ۵۰۰ کیلومتر از جاده های نروژ آسفالت سرد شده اند . پیشرفت هایی در این زمینه باهمکاری اداره راههای عمومی نروژ به وسیله شرکت های راه سازی انجام گرفته است .

روكش كم هزينه با سطح شني طبقه بندي شده

اخيرا يك روكش كم هزينه كه از سرح شني طبقه بندي شده است براي جادهها موردتوجه قرار گرفته است كه مناسب جاده هاي با ترافيك سبك مي باشد . يك لايه قير و مخلوط ماسه بطور جداگانه روي سطح جاده هاي موجود بكار برده مي شوند .

و دیگر توضیحات………………

تعداد اسلاید ها:41
فرمت فایل:پاورپوینت
درگاه پرداخت شماره یک
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
درگاه پرداخت شماره دو
برای دیدن تحقیق های عمرانی اینجا کلیک کنید.
برای دیدن تحقیق های معماری اینجا کلیک کنید.


برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما