no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پاورپوینت سیپورکس


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت سیپورکس


دانلود پاورپوینت سیپورکس
zip
23 f 2014


دانلود پاورپوینت سیپورکس

دانلود پاورپوینت سیپورکس

دانلود پاورپوینت سیپورکس

توضیحات:دانلود پاورپوینت سیپورکس

سیپورکس

با گذشت زمان و افزایش نیاز به ساختمانها و برجها مشکلاتی از قبیل سنگینی و کمبود مقاومت مصالح بیشتر

می شوند. حال برای برطرف نمودن این مشکلات باید با بکارگیری فن آوریهای مدرن  مصالح ساختمانی جدیدی را جایگزین مصالح ساختمانی قدیمی تر کرد. یکی از مصالح ساختمانی که وزن سازه را بسیار زیاد می کند بتن است که میتوان بجای آن نوعی بتن گازی بنام سیپورکس که در سوئد ساخته شده است را استفاده کرد. در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای جهان قطعات بتنی مسلح سیپورکس مورد توجه بسیاری از سازندگان ساختمان قرار گرفته است. از جمله این قطعات میتوان دالهای بتن مسلح پیش ساخته برای پوشش سقف از جنس سیپورکس در برخی پروژه های کشور ما را نام برد . قطعات نما از جنس بتن کفی و گازی نیز تولید و مصرف میشود.

وزن مخصوص این  بتن گازی نسبت به بتن معمولی پایین تر بوده ولی مقاومت آن تقریبا با بتن معمولی هماهنگی میکند.از این نوع بتن برای سبک سازی ساختمان استفاده میشود و همانطور که میدانید سبک شدن ساختمان به نوعی برابر با کمتر شدن هزینه ها است

 

سيپوركس نوعي مصالح ساختماني است كه به دليل استحكام زياد و وزن كم در بلند مرتبه سازي كاربرد دارد و حدود 10 سال است كه از اين ماده در كشور ما براي ساخت و ساز استفاده مي شود. سيپوركس تركيبي از گچ، آهك، سيمان، سليس و پودر آلومينيوم است كه در كوره و تحت حرارت بسيار زياد به نوعي بلوك در اندازه 60 در 25 سانتيمتر با قطر 10، 15، 20، 25 و 30 توليد مي شود و تنها دو كارخانه مخصوص توليد آن در ايران وجود دارد و يكي از آنها هم به دلايلي تعطيل شده است.

 

از سال 1972 تاکنون عجیب ترین مصالح ساختمانی در هندوستان با همکاری سیپورکس AB بین المللی سوئد تولید شده است. قابلییت انعطاف بی نظیر و ویژگی های ساختاری و طبیعی سیپورکس (ALC: بتن اسفنجی سبک وزن ) در تمام دنیا مورد تحسین قرار گرفته و یکی از مصالح ساختمانی ترجیحی به شمار می رود و برای هر نوع ناحیه ی اقلیمی و زلزله خیز مناسب می باشد. سیپورکس به خاطر کارکردهای عالی مانند سبک وزنی، مقاومت در برابر آتش و عایق بودن در برابر گرما و همچنین به خاطر آسان بودن نصب پانل های پیش ساخته، در انواع متنوعی از ساختارهای معماری مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین با محیط سازگار است زیرا شامل هیچ ماده ی مضری مانند آزبست و فرمالدئید نمی باشد.

امروزه در تمام دنیا بتن اسفنجی سبک وزن به خاطر ویژگی های عایقبندی بالاتر و صرفه جویی در انرژی به عنوان محصولی سازگار با محیط شناخته شده است.سیپورکس از مصالح ساختمانی است که عمل آوری شده با بخار و بتن اسفنجی می باشد.سیپورکس برای انواع ساختمان ها خصوصاً ساختمان های چند طبقه به صورت بلوک های سیمانی، صفحه های بتنی سقف و کف و پانل های دیواری در دسترس می باشند.

 

انواع سیپورکس

 

صفحه های بتنی سقف و کف:

به طول 1 تا 5 متری با افزایش 5/0 متری و ضخامت 100 تا 200 میلیمتری وابسته به دهانه ها و بارهای تحمیل شده، موجود می باشند.

بلوک های ساختمانی:

سایزهای موجود : mm   600×240×200 ، mm600×240×150 ، mm 600×240×125 ، mm600×240×100

دیوارهای میانی:

پانل ها به طول 5/1 تا 0/3 متری با افزایش 0/5 متری و ضخامت 75 تا 100 میلیمتری موجود می باشند.

 

ویژگیهای سیپورکس

سبک وزنی:

وزن مخصوص خشک سیپورکس 450 تا 650کیلوگرم بر متر مکعب است یعنی تنها یک چهارم وزن بتن معمولی می باشد بنابراین مقرون به صرفه می باشد.سیپورکس همچنین برای زمین های کم دوام ، نواحی زلزله خیز و اضافه کردن طبقات به ساختمان های موجود ایده آل می باشد.به کارگیری، بالا بردن و حمل و نقل آن آسان می باشد.

 

 

و دیگر توضیحات…………………….

تعداد صفحات پروژه:40

 

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

درگاه پرداخت شماره دو



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما