no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

مراحل ایجاد یک Wizard در پاورپوینت


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مراحل ایجاد یک Wizard در پاورپوینت


مراحل ایجاد یک Wizard در پاورپوینت
zip
23 f 2017


مراحل ایجاد یک Wizard در پاورپوینت

مراحل ایجاد یک Wizard در پاورپوینتپوینت

مراحل ایجاد یک Wizard در پاورپوینت

توضیحات:مراحل ایجاد یک Wizard در پاورپوینت

مایکروسافت پاورپویت  یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است.از مزیت ها و برتری های این نرم افزار به دیگر نرم افزار های گروه آفیس شرکت مایکروسافت ابزار اصلاح خودکار غلط های املایی (به انکلیسی: Auto Correcting) می باشد.

پاورپوینت نرم‌افزاریست که هم اکنون ۹۵ درصد سهم نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس در بازار جهانی را داراست؛ همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه‌های جهان نصب شده و تخمین زده می‌شود که در جهان در هر ثانیه ۳۵۰ بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Wizard چیست؟
ویزارد‌ها، برنامه‌هایی هستند که ما را در فرآیند ایجاد یا پیکربندی یک شیء، برنامه و یا سخت افزار بصورت گام به گام کمک می‌کنند، این برنامه‌ها که به جادوگر نصب نیز معروف هستند شامل دستور العمل‌ها و پیشنهادهایی مفید و از پیش تعریف شده‌ای برای هر مرحله از نصب هستند، لذا روند نصب و پیکربندی سیستم با آن‌ها آسان و تسریع می‌گردد.

 

مراحل ایجاد یک Wizard در پاورپوینت

در پنجره Wizard پنج گزینه وجود دارد که در مرحله ی اول در Start قرار می گیریم و با زدن next به مرحله ی Presentation Type می رویم که می توانیم یکی از انواع مختلف اسلاید که هر کدام برای موضوع خاصی ساخته شده را انتخاب کنیم ، به طور مثال از Sales/marketing گزینه ی Marketing plan را انتخاب می کنیم .

سپس با زدن Next به قسمت Presentation Slide وارد می شویم که برای تعیین نوع خروجی می باشد .

که با انتخاب هر کدام می توانیم نحوه ی نمایش خروجی اسلایدها را تعیین کنیم که سیستم به طور پیش فرض گزینه ی On-Screen Presentation را انتخاب کرده یعنی نمایش روی صفحه نمایش سیستم .(مانیتور) با زدن Next وارد مرحله ی Presentation Option می شویم که در این قسمت تعیین عنوان مناسب برای اسلایدها می باشد که عنوان مربوطه را در قسمت Presentation title وارد می کنیم .

همچنین اگر در قسمت Footer نامی را وارد کنیم این نام در تمامی اسلایدها در قسمت پایین مشاهده می شود . با فعال کردن دو گزینه ی پایین خواسته ایم تاریخ جاری سیستم و همچنین شماره ی اسلایدها نیز دیده شود که در دو سمت راست و چپ اسلاید قابل مشاهده هستند . در این قسمت با زدن Next کار به پایان رسیده و دکمه ی Finish فعال می شود .

حال می توانیم اسلایدهایی را همراه با طراحی گرافیکی و متن داخل آن مشاهده کنیم . در قسمت نوار وضعیت برنامه تعداد کل اسلایدها نشان داده می شود که با قرار گرفتن روی هر اسلاید شماره ی اسلاید جاری هم دیده می شود .

در این اسلایدها می توان با انتخاب موضوعات داخل اسلاید حذف آنها متن هایی را که می خواهیم جایگزین کنیم که قالب بندی این کار با توجه به تنظیم قبلی می باشد یعنی اگر موضوعات را حذف کنیم و متن خودمان را بنویسیم با همان نوع فونت ، رنگ ، اندازه مواجه می شویم .

در قسمت چپ اسلایدها نواری دیده می شود که در آن دو Tab با نامهای Out line و Slide است که برای دیدن نمای اسلاید از Slide و برای مشاهده ی متن داخل اسلاید از Outline استفاده می کنیم .

سعی کنید بعد از وارد نمودن یکی از سری اسلایدهای Wizard آن را در نماهای مختلفی که قبلا توضیح دادیم مشاهده کنید تا بیشتر با نحوه ی کار اسلاید آشنا شوید . به طور مثال وارد Slide Sorter شوید و کاری کنید کلیه ی اسلایدها را در یک صفحه ببینید آیا می توانید این کار را انجام دهید ؟

 



درباره نویسنده

سعید فکر آزاد هستم فارق التحصیل کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران، طراح و علاقه مند به نوشتن در مورد معماری و تکنولوژی. نرم افزار های مورد تسلط: autocad, 3dmax,

سعید فکر آزاد 193 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما