no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود نقشه های اتوکدی دبیرستان 1


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود نقشه های اتوکدی دبیرستان 1


ZIP
دانلود نقشه های اتوکدی دبیرستان 1
zip
03 f 2014


دانلود نقشه های اتوکدی دبیرستان 1

توضیحات:دانلود نقشه های اتوکدی دبیرستان 1. هراه تمامی جزیات و…

دبیرستان به محل تعلیم، مکتب و مدرسه‌ای گفته می‌شود که دانش‌آموزان در آن تحصیل کنند. دبیرستان در ایران بالاتر از راهنمایی و پایین‌تر از دانشگاه است. دبیرستان در ایران شامل سه سال تحصیلی به علاوه یک سال دورهٔ پیش دانشگاهی(سال چهارم) است.

دانلود نقشه های اتوکدی دبیرستان 1

دانلود نقشه های اتوکدی دبیرستان 1

توضیحات:دانلود نقشه های اتوکدی دبیرستان 1. هراه تمامی جزیات و…

دبیرستان به محل تعلیم، مکتب و مدرسه‌ای گفته می‌شود که دانش‌آموزان در آن تحصیل کنند. دبیرستان در ایران بالاتر از راهنمایی و پایین‌تر از دانشگاه است. دبیرستان در ایران شامل سه سال تحصیلی به علاوه یک سال دورهٔ پیش دانشگاهی(سال چهارم) است.

از دبیرستان‌های مشهور و قدیمی تهران می‌توان به دبیرستان دارالفنون، دبیرستان البرز و دبیرستان کمال و از مدارس معروف مذهبی تهران به دبیرستان علوی و فرهنگ اشاره کرد.

در سیستم آموزش قدیم ایران، دبیرستان یک دوره ۴ ساله بود.

دبیرستان‌ها معمولاً در سه گروه ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی فعالیت می‌کنند.

علت نامیده شدن این دوره تحصیلی به متوسطه آن است که این دوره بین تحصیلات ابتدایی و عالی (دانشگاه) قرار می‌گیرد.

لیسه واژه‌ای فرانسوی (Lycee) در افغانستان به معنای دبیرستان به کار می‌رود.

در افغانستان، به مقطع آموزشی دبیرستان، لیسه گفته می‌شود که عبارت از صنف (کلاس) های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم است.

آموزش متوسطه یکی از مراحل سه‌گانه آموزش همگانی است که معمولاً شامل آموزش‌هایی است که پس از آموزش ابتدایی و قبل از آموزش عالی به دانش‌پژوهان ارائه می‌شود. آموزش همگانی را می‌توان به آموزش قبل از مدرسه، آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه تقسیم‌بندی کرد.

آموزش متوسطه در ایران

سامانه آموزش متوسطه در ایران شامل سه شاخه نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش می‌باشد. به طور معمول دانش‌آموزان پس از گذراندن پایه اول بر پایه امکانات موجود و استعداد، و علاقه و عملکرد تحصیلی به یکی از شاخه‌ها وارد می‌شوند.

تاسیس و تاریخچه

اوایل دههٔ اول پس از جنگ جهانی دوم حاج شیخ عباسعلی اسلامی امتیاز دبستان اسلامی را برای نخستین بار گرفت و زیر عنوان جامعهٔ تعلیمات اسلامی، مدرسه‌ای در محلهٔ منیریه بر پا کرد. در این مدرسه علاوه بر برنامه‌های درسی وزارت فرهنگ، قرآن، فقه و اصول عقاید اسلامی تدریس می‌گردید. مدارس جامعه به مرور دارای شعبی شد که تا پیش از انقلاب اسلامی ایران به ۸۴ باب مدرسه رسید. در کنار این مدارس چند مدرسهٔ دولتی دیگر از جمله البرز، دارالفنون، ادب، مرو و چند مدرسهٔ خارجی چون ژاندارک و رازی به وجود آمد. دکتر یدالله سحابی بنیان‌گذاری یک مدرسهٔ علمی و اصولی در سطح بالا و کیفیت برتر را که همزمان بتواند اصول دین و اخلاق و باورهای اسلامی و ملی را تقویت نماید پپشنهاد کردند. دکتر سحابی در آن سال‌ها (۱۳۲۹) عضو شورای عالی فرهنگ بود و تلاش می‌کرد تا یکی از خواسته‌هایش که طرح تاسیس دانش سرای تعلیمات دینی بود در آن شورا به تصویب برسد. حال زمان مناسبتری پیش آمده بود تا دومین خواستهٔ ایشان یعنی تاسیس مدرسه تحقق پیدا کند. از این رو صندوقی برای سرمایه‌گذاری علاقه مندان به مدرسه ایجاد شد.

در دوران حکومت ملی دکتر مصدق همزمان با تاسیس صندوق مسئلهٔ ناشناس بودن مالک زمین‌های نارمک بر ملا گشت و بانک ساختمانی موظف شد برای نیازمندان در آن مکان خانه سازی کنند. از این رو دکتر سحابی و یارانش به فکر تهیه زمین در شهرک جدید افتادند تا مدرسه‌ای بزرگ تاسیس نمایند. چون تقاضای زمین می‌بایست از طرف یک شخصیت فرهنگی باشد از شیخ عباسعلی اسلامی خواسته شد که وی این تقاضا را بنماید. زمین هم از سوی بانک ساختمانی واگذار گردید و با پولی که در صندوق گرد آمده بود و با کمک مردم بنای مدرسهٔ کمال نهاده شد و وزارت فرهنگ نیز در تاریخ ۱۰/۱۰/۱۳۳۶ طبق رای نهصد و چهل و دومین جلسه شورای عالی فرهنگ اجازهٔ تاسیس دبیرستان کمال راصادر نمود. مدرسه در زمینی به مساحت بالغ بر ۶۵۰۰ متر مربع بنا گردید. ساختمان آن در سه طبقه و در طی دو سال به پایان رسید. مخارج مدسه توسط اشخاص خیّر و نیکوکار و کمک‌های فرهنگی و اوقافی و نیز کمک مرحوم آیت الله العظمی بروجردی (ره) فراهم گردید. فعالیت‌های دبیرستان کمال در این مدت پا را عرصهٔ دانش و اخلاق فراتر گذاشته و وارد حوزه سیاست گردید. تا جایی که عطار پور یکی از چهره‌های شناخته شد در سازمان امنیت ایران در یکی از گفتگوهای خود درباره سه مرکز اغتشاش در تهران از این دبیرستان نیز نام برد:””مسجد هدایت به علت تبلیغات مرحوم آیت الله طالقانی، انجمن اسلامی مهندسان به علت فعالیت‌های آقای مهندس بازرگان و دبیرستان کمال نارمک به علت تلاش‌های آقای دکتر سحابی .”” سرانجام با فشار ساواک در اسفند ماه ۱۳۵۲ امتیازدبیرستان لغو گرید. ساختمان دبیرستان کمال پس از انحلال قریب یک سال خالی ماند و بیم آن می‌رفت که مورد اشغال و استفاده نادرست قرار گیرد. از این جهت مسئولین موسسه اخلاق در صدد برآمدند که آن را به موسسه خیریه دیگری واگذار نماید. در ابتدا با انجمن اسلامی پزشکان برای ایجاد یک بیمارستان عمومی مذاکره نمودند که مشخص گردید این انجمن قصد تخریب ساختمان را دارد و حاصل زحمات گذشته به هدر می‌رود. بنابراین هیاءت امنای موسسهٔ فرهنگی “خدا پسند” که جمعی از خیرین و بازرگانان مشهور و دوستدار فرهنگ که قبلآ هم مدرسهٔ احمدیه اسلامی را در شرق تهران تاسیس کرده بودند مدرسه کمال را خریداری نمودند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی این پایگاه منتسب به حضرت بقیه الله (عج) گردید و زمین و ساختمان آن جهت ارائهٔ آموزه‌های دینی ومعارف اسلامی و آموزش علوم روز به صورت وقف اداره می‌شود.

با توجه به نیاز به نوسازی و فرسودگی ساختمان قدیمی دبیرستان هیات امنای دبیرستان کمال تصمیم به احداث ساختمانی جدید در ضلع جنوبی نمود. بنای این ساختمان در زمینی به مساحت ۸۴۰ متر مربع و در ۳ طبقه و یک طبقه زیر زمین و بنای مفید ۳۴۰۰ متر مربع از اسفند ماه سال ۱۳۸۶ آغاز و در شهریور ۱۳۸۸ به پایان رسید. این ساختمان دارای امکاناتی همچون سالن چند منظوره ورزشی، سالن اجتماعات، آزمایشگاه، سالن مطالعه و امکانات شبکه داخلی و سیستم اطفای حریق و … می‌باشد.

مطالب مرتبط:

دانلود نقشه اتوکد مدرسه

دانلود نقشه اتوکد دبیرستان

برای دانلود پاورپوینت معماری کلیک کنید.

برای دانلود رساله معماری کلیک کنید.

برای دانلود نقشه اتوکد کلیک کنید.

و دیگر توضیحات…………………………………….

درگاه پرداخت شماره یک
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

درگاه پرداخت شماره دو



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما