no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود نقشه اتوکدی کامل ویلا


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود نقشه اتوکدی کامل ویلا


دانلود نقشه اتوکدی کامل ویلا
zip
06 f 2014


دانلود نقشه اتوکدی کامل ویلا

دانلود نقشه اتوکدی کامل ویلا

دانلود نقشه اتوکدی کامل ویلا

توضیحات:دانلود نقشه اتوکدی کامل ویلا

پلان های ویلا ( سایت پلان (پلان موقعیت) مبلمان ویلا ، پلان های اندازه گذاری ، پلان پی و آکس بندی مقاطع ( 2 برش کامل طولی و عرضی نمای ویلا ( 4 نمای …بسیار کامل-سایت مامرجع پروژه های معماری و عمرانی میباشد میتوانید ازسایت  ما بهره مند شید.

بروزکد مرجع پروژه های معماری و عمران میباشد.هر پروژه ای در رابطه با پروژه های معماری نیاز داشتید میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

ویلا ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

ویلا، بورکینافاسوی دهکده‌ای در شهرستان بینگو در استان بولکیمده در بورکینافاسوی غربی

ویلا (ساختمان) ساختمانی که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولا آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

  • تاریخچه

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

پروژه معماری

نقشه های معماری

پروژه معماری و عمران

ایران

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند یا سقف شیب‌دار داشته باشند خانه‌های ویلایی گفته می‌شود و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.پروژه های معماری در سایت ما میتواند کمک شایانی به شما در عرصه معماری باشد.

تصاویری از قسمت های مختلف نقشه ……

نقشه ها به صورت کامل میباشد.

درگاه پرداخت شماره یک

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

 درگاه پرداخت شماره دو



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


2 پاسخ به “دانلود نقشه اتوکدی کامل ویلا”

  1. arash گفت:

    سلام چطوری میتونیم از فایل کدش استفاده کنیم اینا که همش عکسه مهندس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما