no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

پاورپوینت نمونه ای از اشکالات اجرایی گلستان شهر بجنورد


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

پاورپوینت نمونه ای از اشکالات اجرایی گلستان شهر بجنورد


PPT
پاورپوینت نمونه ای از اشکالات اجرایی گلستان شهر بجنورد
ppt
30 f 2015


پاورپوینت نمونه ای از اشکالات اجرایی گلستان شهر بجنورد

پاورپوینت نمونه ای از اشکالات اجرایی گلستان شهر بجنورد

پاورپوینت نمونه ای از اشکالات اجرایی گلستان شهر بجنورد

توضیحات:پاورپوینت نمونه ای از اشکالات اجرایی گلستان شهر بجنورد

تعداد صفحات:21

فهرست:

تصویر فوق نشانگر بتن ریزی غیر پیوسته اطراف چاله آسانسور می باشد که باید برای تأمین یکپارچگی بتن دالهای دور چاله ی آسانسور با فنداسیون سازه این بتن ریزی به صورت یکپارچه انجام گیرد اما در تصویر فوق شاهد بتن ریزی اولیه فنداسیون سازه و سپس آماده سازی دالهای آسانسور برای بتن ریزی مجدد می باشیم وبا توجه به اینکه محل اتصال دال به فنداسیون سازه دارای مقطع کوچکتری نسبت به کل دال می باشد لذا در صورت بتن ریزی دوباره دال ، اتصال دال چاله ی آسانسور به فنداسیون بسیار ضعیف شده و در مدت زمان بهره برداری با ضربات مکرر آسانسور به چاله و دال های آن می تواند باعث از هم جدا شدگی دال و فنداسیون شود.

در تصویر فوق شاهد کرمو شدن بتن هستیم که این عیب به علت های فراوانی از جمله عدم ویبره ی مناسب، یا اسلامپ پایین و کا هش روانی و یا باز ماندن درزهای قالب و در نتیجه خروج شیره ی بتن می تواند ایجاد شده باشد و برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل که جزء شایع ترین مشکلات در ساختمان های بتنی می باشد می توان بدنه ی قالب را با چکش کاری در هنگام بتن ریزی از کرمو شدن جلوگیری کرد.

عیبی که در این تصویر قابل مشاهده است و در واقع تصویر کامل شده ی شماره ی 1 است ( پس از بتن ریزی ) به خوبی گویای عدم اتصال دال چاله آسانسور به فنداسیون سازه می باشد که علت آن عدم بتن ریزی یکپارچه ی فنداسیون و دال چاله آسانسور می باشد .

عیبی که در این تصویر قابل مشاهده است انجام جوشکاری های بادبند و در واقع ورق اتصال وسط بادبند به صورت جوشکاری نادرست سر بالا و بر پا سازی بادبند بر روی اسکلت نصب شده می باشد که باید قبل از بر پا کردن اسکلت سازه بادبند بر روی زمین به اسکلت متصل شده باشد تا از انجام جوشکاری سر بالا تا حد امکان جلوگیری کرد .

عکس فوق دارای ایراداتی از جمله : 1- عدم ریسمان کشی برای امتداد قالب بندی 2- استفاده از مفتول به عنوان فاصله نگه دار 3- بتن ریزی غیر یکپارچه و در نهایت تراکم میلگردها می باشد که از این میان اتصال ضعیف دال به فنداسیون و عدم یکپارچگی بتن ریزی و همچنین تراکم میلگردها که باعث صلب توان ویبره زنی در درون دال می شود که جزء مهمترین عیب های آن است .

در شکل فوق استفاده از 2 عدد تیرچه به صورت دوبل به جای ایجاد یک تیر بتنی در اطراف حفره ی آسانسور قابل توجه است .

و دیگر توضیحات…………………………………..

تعداد صفحات:21
فرمت فایل:پاورپوینت
درگاه پرداخت شماره یک
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
  • برای دیدن سایر تحقیق های معماری و عمران اینجا کلیک کنید.


درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما