no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

پاورپوینت اجرای عرشه فلزی در ساختمان


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

پاورپوینت اجرای عرشه فلزی در ساختمان


PPT
پاورپوینت اجرای عرشه فلزی در ساختمان
ppt
11 f 2017


دانلود پاورپوینت اجرای عرشه فلزی در ساختمان

اجرای عرشه فلزی

پاورپوینت اجرای عرشه فلزی در ساختمان

توضیحات:پاورپوینت اجرای عرشه فلزی در ساختمان شامل 17 اسلاید میباشد.

اجرای عرشه فلزی در ساختمان

فهرست

مقدمه

مصالح به کار رفته در سقف عرشه فلزی

برشگیرها

آرماتور

بتن

 

مقدمه :

برای نخستین بار در سال  1742 میلادی شیمیدان فرانسوی ، پل مالوین ، روشی برای روکش کردن آهن ارایه کرد. او با غوطه ور کردن آهن در روی ذوب شده توانست آهن روکش دار تولید کند.

 

سالها بعد در دهه 1820 هنری  پالمر ، مهندس و  معمار ،  کنگره دار کرد این  مصالح  جدید (عرشه موجدار فلزی) به دلایل متعدد مهمی نظیر سبکی ، مقاومت بالا ، مقاومت در برابر خوردگی   حمل  و  نقل  و  اجرای  آسان  ،  به  سرعت  به  مصالح  رایج در صنعت ساختمان کشور های چون  ایالات متحده ، شیلی ، نیوز لند ، استرالیا و با گذشت زملن در هندوستان و انگلستان و متعاقب آن در دیگر کشور های اروپایی تبدیل شد استفاده میکرد.

 

هنری پارمر برای تولید سقف های عرشه فولادی از آهن با درصد کربن پایین داد که باوگذشت زمان این آلیاژ جا خود را به فولاد نرم داد.

پس از سالها سقف های عرشه فولادی با تغییرات  متعدد و پیشرفت های چشم گیر به یکی از  رایجترین مصالح ساختمانی برای  اجرای  سقف ها  تبدیل شدند.  در بتدا  اینگونه سقف ها تنها به عنوان قالب در جا برای بتن ریزی سقف های متداول استفاده می شد. سپس مهندسین محاسب به این نتیجه رسیدند که با ایجاد تمهیداتی به  منظور درگیری کامل بتن و عرشه فولادی ، پس از گیرش و سخت شدن بتن ، از نقش سازه ای این عرشه ها نیز به صورت مرکب ، وبا افزایش نیاز به سقف های مرکب عرشه فولادی شرکت های بزرگی مرحله بهره  برداری  استفاده نمایند در دهه 1980 در این زمینه آغاز به فعالیت کردند و هم اکنون نیز پیشرفت این صنعت با سرعت بالایی رو به فزونی است.

 

مصالح به کار رفته در سقف عرشه فلزی

– 1 ورق فولادی

ورق های فولادی  شاخص  تری  مصالح این نوع  سقف  میباشد  که برای  ساخت آن  ورق  فولادی گالوانیزه با  cold forming به  روش نورد سرد   rol forming های  0.8 و  1.2  میلیمتر  را به   وسیله  دستگاههای

به حالت موجدار شکل دهی می کنند به صورتی که در مقطع ورق خلاصه هر موج به شکل یک ذوزنقه دیده میشود  برای محاسبه مشخصات هندسی  مقطع می بایست از ضخامت ورق گالوانیزه صرف نظرنمود ارتفاع ذوزنقه  ها حد اکثر 75 میلیمتر میباشد.همچنین عرض متوسط کنگره های پر شده بادبتن نمی بایست کمتر از 50 میلیمتر باشد.

ودیگر توضیحات…………

تعداد اسلاد ها:17
فرمت فایل:پاورپوینت
درگاه پرداخت شماره یک
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
درگاه پرداخت شماره دو

[purchase_link id=”13449″ text=”خرید” style=”button” color=”blue”]

  • برای دیدن سایر تحقیق های عمرانی اینجا کلیک کنید.
  • برای دیدن تحقیق های معماری اینجا کلیک کنید.

 



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما