no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پروژه معماری خانه درختی


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پروژه معماری خانه درختی


PPT
دانلود پروژه معماری خانه درختی
ppt
09 f 2018


پروژه معماری خانه درختی

دانلود پروژه معماری خانه درختی,دانلود پروژه پاورپوینت خانه درختی,

دانلود پروژه معماری خانه درختی

توضیحات: پروژه معماری خانه درختی

رستوران درختی زرد

رستوران درختی زردتبلیغات بلند پروازانه یِلو ، ساختن یک رستوران در ارتفاع ۱۰ متری درخت ردوود بود که اکنون به پایان رسیده است. ساختار غلاف شکل و قابل توجه آن برای مدت زمان محدود ( ۱ ماه ) در دسترس عموم بوده است.

مدیر بازاریابی یلو ” کِلی ناتان ” توضیح می دهد که مجموعه تبلیغات وسیع راجع به این رستوران مردم را متعجب زده و به آنها کمک کرده تا برای مشاهده یِلو در نورهای مختلف به آنجا مراجعه کنند و جواب سؤالاتشان در مورد اینکه آیا این رستوران درختی واقعیست،را از نزدیک ببینند.این بنا در اوکلند و تنها رستوران درختی در نیوزلند می باشد.

 

پیتر ایزینگ و تیم او در Pacific Environment Architects این پروژه را یک چالش منحصر به فرد نامیدند.درون این فضاها،اتاق های غذاخوری هستند ، در حالی که آشپزخانه و دیگر امکانات بر روی زمین قرار گرفته اند.دسترسی به رستوران درختی از طریق یک راه مرتع در بالای درخت است.چالش اصلی،تحمل وزن حدودأ ۱۸ نفر ، و طراحی ساختار در ابعاد ۱٫۷ متر قطر و ۱۰ متر ارتفاع بود . ساختار به طور محکم و ایمنی به درخت با استفاده از فولاد وصل شده و حتی تحمل آن نسبت به بادهای قوی آزمایش شده است و از طریق منابع مختلف ، ایمنی آن مورد رضایت قرار گرفته است.

 

مؤلفه های معماری آن شکل ساده بیضی یا غلافی شکل که به صورت ارگانیک در اطراف درخت پیچیده شده و شامل دو سطح داخلی است.طرحی با کانسپت جنین پروانه ای در حال رشد و ظهور میباشد.

پیشنهاد میکنیم این صفحه را از دست ندید

 

دانلود فایل:dawnload
پسورد :www.broozcad.ir
برای دانلود تحقیق های معماری اینجا کلیک کنید.
برای دانلود انواع نقشه های اتوکدی اینجا کلیک کنید.


درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما