no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پاورپوینت سزار پلی و آثار او


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت سزار پلی و آثار او


دانلود پاورپوینت سزار پلی و آثار او
zip
17 f 2016


دانلود پاورپوینت سزار پلی و آثار او

دانلود پاورپوینت سزار پلی و آثار او

دانلود پاورپوینت سزار پلی و آثار او

توضیحات:دانلود پاورپوینت سزار پلی و آثار او

فهرست:

سزار پلی

برج های دوقلوی پتروناس

موزه ملی هنر موزه ملی هنر

موزه ملی هنر

آریا )هتل و کازینو(

برج بلومبرگ

تصاویر

برج های پتروناس مالزی.

پایانه شماره ۲ فرودگاه بین المللی توکیو

ساختمان مالی بین المللی هنگ کنگ

مرکز اقتصادی در نیویورک

…………………………………

سزار پلی

سزار پلی به انگلیسی: Cesar Pelli( متولد ۱۹۲۶ ، معمار برجسته ٔ آرژانتینیتبار آمریکایی است. او در آغاز برای ایرو سارینن کار کرد تا اینکه در سال ۱۹۷۷ مستقل شد. پلی دانش آموخته ٔ دانشگاه ایلینوی در اوربانا شامپاین است و چندین سال ریاست دانشکده معماری دانشگاه ییل را بر عهده داشت. مشهورترین اثر او برجهای پتروناس در مالزی هستند.

 

برج های دوقلوی پتروناس موقغیت مالزی ارتفاع برج معمار سزار پلی تعداد آسانسور ۷۸ تعداد طبقات ۸۸ سال ساخت ۱۹۹۵-۱۹۹۸ کواالالمپور , برجهای دوقلوی پتروناس از بلندترین آسمانخراش های جهان هستند که در شههر کواالالمپهور در کشهور مهازیی قهرار ررتتهه انهد . برجهای دوقلو با احتساب آنتن باالی برجها، ۴۵۲ متر ارتفها دارنهد . تعداد طبقات هر برج ۸۸ طبقه است و جمعا ۷۸ آسانسهور در ایهن دو ساختمان تعال هسهتند . ایهن دو بهرج از زیهر توسه مرکزز خریزد سوریا به هم وصل هستند. همچنین پلی طبقات ۴۱ و ۴۲ این دو برج را به هم متصل میکند. ارتفا این پل از سطح زمین ۱۷۵ متر و طول آن ۵۶ متر است.

 

برج های دوقلوی پتروناس کار ساخت این برجها از سال ۱۹۹۵ شرو شد و در زمانی کوتاه در سال ۱۹۹۸ به اتمام رسید. دوزت مازیی ساخت این برجها را به عنوان نماد پیشرتت اقتصادی این کشور در دستور کار خود قرار داد. امروزه برجهای دوقلو پتروناس به یکی از نمادهای اصلی کواالالمپور و مازیی تبدیل شده اند. معمار این بنا سیار پلی است

 

شایان ذکر است به دزیل نیدیکی این برجها به مرکی نمایشگاههای مازیی )KLCC( این برجها نیی به اشتباه به برجهای KLCC معرتند به شکلی که در سرتاسر جادههای مازیی، تابلویی که شما را به سمت این برجها هدایت میکند و عکسی از برجها را نیی داراست به این برجها با همان نام KLCC اشاره مینماید.

 

این برجها توس ژاپنی ها و کرهای ها – هر کدام یکی از برجها – طی مسابقهای برای تکمیل پروژه ساخته شده اند و سپس دو برج با پلی به هم متصل شده اند. این برجها جیو بلند ترین برجهای دوقلوی دنیا به شمار میروند.  در طبقه پایین برجها مجتمع خرید بیرگ سوریا قرار دارد. ازبته به توریستها خرید از این مجتمع به دزیل ررانی برخی اجناس در آن توصیه نمیشود. در طبقه پایین KLCC آکواریم زیبایی قرار دارد که در آن شما از داالن شیشهای زیر آب کوسهها و سفره ماهی های غول پیکر را از نیدیک خواهید دید. نمایندری شرکت سونی و اغلب مارکهای زباس شاید از مراکی دیدنی این برج باشند. در طبقه باالی تروشگاههای برج سینما و تروشگاه کتاب بیرری قرار دارد. موزه آثار هنری این برجها نیی شایان توجه است.

موزه ملی هنر

موزه ملی هنر، مجموعه جدید ازحاقی به دومین شهر ژاپن، اوساکا، قرار است با به نمایش در آوردن کلکسیون دائمی خود و همینطور نمایه های قرض ررتته شده به صورت موقت از Marcel Duchamp اتتتاح ۲00۴ دسامبر۱۹ تا نوامبر 3 بین and 20th Century Art رردد. ساختمان موزه جدید که از سوی دوزت ملی ساخته شده سایت بدقلق و در ضمن بسیار مهمی را اشغال کرده است.جییره ناکانو “Dojima” و “Nakano” – که در بین دو رود ” Tosabori” واقع است – هم اکنون به عنوان یک دروازه جدید ترهنگی و تجاری برای او ساکا ” Osaka” – شهر شلوغی که شیکاروی ژاپن خوانده می شود- در حال توسعه است. موزه علم که اخیرا ساخته شده دقیقا در مجاورت سایت موزه ملی هنرقرار دارد.ساختمان اداری Nakanoshima Mitsui که آن هم توس سیار پلی و همکاران طراحی شده در همین منطقه قرار دارد.انتقال موزه ملی هنر از حومه شهر اوساکا به این سایت ، نقش کلیدی در توسعه این منطقه بازی می کند.

و دیگر توضیحات……………………….

تعداد اسلاید ها:28

فرمت:پاورپوینت

قابلیت پرداخت با کلیه کارت های بانکی

درگاه پرداخت شماره یک

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

درگاه پرداخت شماره دو



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما