no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پاورپوینت تحلیل بخش کودکان در بیمارستان


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت تحلیل بخش کودکان در بیمارستان


دانلود پاورپوینت تحلیل بخش کودکان در بیمارستان
zip
14 f 2016


دانلود پاورپوینت تحلیل بخش کودکان در بیمارستان

دانلود پاورپوینت تحلیل بخش کودکان در بیمارستان

دانلود پاورپوینت تحلیل بخش کودکان در بیمارستان

توضیحات:دانلود پاورپوینت تحلیل بخش کودکان در بیمارستان

فهرست:

مقدمه

دیوارها

کف راهروها

اتاق بازی کودک در بیمارستان

اتاق های معاینه کودک

رنگ ها در بخش کودکان

بخش نگه داری نوزادان

اطاق شیر

نمونه شیرخوارگا ه عادی وایزوله

حمام برای قسمت اطفال

قسمت اطاق خواب اطفال

……………………………………………..

مقدمه

امروزه کسی نمی تواند نقش محیط و تأثیرات آن رفتار کودکان نادیده بگیرد این محیط باید دارای طراحی خاص و فضای مناسب حتی برای والدین کودک باشد. علاوه بر پرستاران، مربیان و روان شناسان کودک نیز باید در این محیط حضور داشته باشند و به کودکان از لحاظ روحی و روانی رسیدگی نمایند. یکی از عوامل مؤثر در بهبودی کودکی که در بیمارستان بستری است، همراه بودن یکی از والدین با اوست. بنابراین فضای مناسب جهت استراحت و تفکر و عبادت والدین ضروری است.

اتاق انتظار و راهروها باید متنوع و شاد باشد و باعث شود که علاقه ی کودکان به ماندن در یک چنین محیطی تحریک شود حرکت یک نیاز اساسی برای کودکان است و جزء احتیاجات آنان محسوب می شود. احتیاج به دویدن و حرکت کردن به اطراف به طور آزادانه را نمی توان نادیده گرفت. کودک بیمار در تخت نیز می تواند با انجام حرکات ملایم این امر را انجام دهد. حرکت و ورزش را می توان به وسیله ی ایجاد طرح ها و نقوش بازی ها در کف راهروها ایجاد کرد، مانند طرح شطرنج، طرح بازی معماگونه و رسیدن از نقطه ای به نقطه ی دیگر به کمک خط یا شمارش اعداد و طرح فلش هایی که جهت را به تناوب نشان می دهد. با ایجاد تصاویر یا حرکت اشکال و فیگورهای ساده بر دیوارها نیز، می توان به حرکت کمک کرد.

اتاق بازی کودک در بیمارستان

در این اتاق باید قفسه هایی مخصوص اسباب بازی های مناسب با گروه سنی مختلف درنظر گرفته شود. اسباب بازی می تواند یک حیوان یا عروسک پارچه ای، دوچرخه ی کوچک، بازی های فکری و غیره باشد. وسایل اتاق بازی هم می تواند شامل وسایل پانسمان، ماسک پلاستیکی ، گچ شکسته بندی و وسایل مربوط به گچ گرفتن دست و پای عروسک، دست کش های جراحی، گوشی معاینه ی واقعی و سرنگ های مختلف باشد. یک سری وسایل تزریقات دخل وریدی که از بطری های محلول و لوله هایی که می شود آن را به یک عروسک وصل کرد، نیز می تواند باعث سرگرمی کودک شود. همچنان که بچه ها با این وسایل بازی می کنند و به آن ها دست می زنند، مراقب اتاق کودک و یا پرستار هم می تواند در کنار بازی های آنان با استفاده از یک عروسک طریقه ی انجام و روش کار با آن ها را به کودکان نمایش دهد.

 

اتاق های معاینه کودک

در اتاق های معاینه، تزئینات و تصاویر ساده ای را باید در نظر گرفت تا کودکان درآنجا کمتر وحشت کنند . در قسمت فوقانی میز معاینه وسایل و اشکال متحرکی باید نصب کرد که کودک آن ها را تماشا کند و سرگرم باشد.

و دیگر توضیحات…………………………..

تعداد اسلاید ها:26

فرمت فایل:پاورپوینت

قابلیت پرداخت با کلیه کارت های بانکی

درگاه پرداخت شماره یک

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

درگاه پرداخت شماره دو



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما