no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود نقشه های کامل پارک park


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود نقشه های کامل پارک park


دانلود نقشه های کامل پارک park
zip
29 f 2014


دانلود نقشه های کامل پارک park نقشه های موجود شامل:سایت پلان – پلان اندازه گذاری دقیق – برش ها و بخشی از دتایل های لازم مانند دتایل های کف سازی و زیر سازی می باشد.

دانلود نقشه های اتوکدی کامل پارک

دانلود نقشه های اتوکدی کامل پارک

توضیحات:دانلود نقشه های کامل پارک(park)نقشه های موجود شامل:سایت پلان – پلان اندازه گذاری دقیق – برش ها و بخشی از دتایل های لازم مانند دتایل های کف سازی و زیر سازی می باشد.

طراحی منظر یکی از مهمترین بخش های رشته معماری هستش که از دوره کاردانی دانشجویان کم و بیش با این رشته سرو کار دارند اما از دوره فوق لیسانس به بعد یکی از سر شاخه های رشته معماری می باشد.
کسانی که در رشته معماری منظر تحصیل می کنند باید قبل از همه چیز کار با دستشون در حد عالی باشه و بتونن اسکیس های عالی بزنن تا بتونن در این رشته از معماری خودی نشون بدن.
یکی از بخش های این رشته طراحی محیط های باز مانند پارک ها ، بوستان ها ، فضاهای سبز شهری و … هستش که دانشجویان از مقطع کاردانی باز هم کم و بیش این کارها را انجام می دهند.


کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما