no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود نقشه های پایان نامه هتل


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود نقشه های پایان نامه هتل


ZIP
دانلود نقشه های پایان نامه هتل
zip
14 f 2014


دانلود نقشه های پایان نامه هتل

نقشه های پایان نامه هتل یکی از نقشه های کامل معماری برای مقطع کارشناسی میباشد امیدواریم شما کاربران عزیز نهایت استفاده را جهت ایده گیری و آموزش، از این نقشه داشته باشید.

دانلود نقشه های پایان نامه هتل

دانلود نقشه های پایان نامه هتل

توضیحات:دانلود نقشه های پایان نامه هتل

سلام امیدوارم که از سایت ما راضی بوده باشید.امروز برای شما دوستان طرح آماده هتل کران رو آماده دانلود کردم که تمامی پلان و نما و مقطع این طرح تو فایل دانلود ارائه شده.امیدوارم که خوشتون بیاد.

پایان‌نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشته تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند. در پایان‌نامه دانشجویان موضوع یا سؤالی را بررسی کرده و از راه تجزیه و تحلیل و یا تجارب عملی و یا آزمایشی به آن پاسخ می‌دهند. به بیان دیگر پایان‌نامه شامل استدلال موضوعی، ارائه پژوهشی تجربی، حاصل کارآموزی و یا عصاره‌ای از درس‌های آموخته شده در دوران تحصیلی دانشجو است.

در بسیاری از متون از کلمهٔ پایان‌نامه برای نوشتار پایان دورهٔ دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و از کلمهٔ تز و یا رساله برای نوشتار پایان دورهٔ دکتری استفاده می‌شود.

تفاوت تز و رساله دکتری با پایان‌نامه دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد، جدید بودن و نوآوری تحقیقات انجام شده و همجنین حجم بیشتر این تحقیقات در دورهٔ دکتری است.

هُتِل یا مهمانخانه نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.

هتل‌ها دارای تعداد زیادی اتاق هستند که گاه به چند صد اتاق می‌رسد. علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی، هتل‌ها دارای امکانات جنبی گوناگونی هستند. رستوران، استخر شنا، کافی شاپ و سالن اجتماعات نمونه‌هایی از امکانات هتل‌ها هستند.

اما با ورود این واژه به زبان انگلیسی و سپس گسترش آن به سایر زبانها، معنای کاربردی هتل دگرگون شده و امروزه به نوع خاصی از مکانهای اقامتی برای مسافران اطلاق می‌شود

تصاویری از قسمت های مختلف نقشه ها……………

درگاه پرداخت شماره یک

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

درگاه پرداخت شماره دو



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما