no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود نقشه اتوکدی کالج


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود نقشه اتوکدی کالج


ZIP
دانلود نقشه اتوکدی کالج
zip
26 f 2017


دانلود نقشه اتوکدی کالج شامل نما برش پلان ها و…

دانلود نقشه اتوکدی کالج

دانلود نقشه اتوکدی کالج شامل نما برش پلان ها و…

توضیحات:دانلود نقشه اتوکدی کالج با فرمت اتوکدی

این نقشه شامل 22 شیت میباشد.

امیدواریم توانسته باشیم کمکی به جامعه مهندسی کرده باشیم.

کالج یا کولژ (به انگلیسی: College) (به فرانسوی: Collège) یک مؤسسهٔ آموزشی یا بخشی از یک مؤسسهٔ آموزشی است. کاربرد این واژه در کشورهای گوناگون با معانی متفاوتی صورت می‌گیرد. کالج ممکن است یک مؤسسهٔ سطح سوم باشد که یک مدرک آموزشی را ارائه می‌کند؛ ممکن است بخشی از یک دانشگاهِ کالجی (collegiate university) باشد و یا آن‌که مؤسسه‌ای باشد که آموزش‌های شغلی را ارائه می‌کند. در ایالات متحدهٔ آمریکا واژهٔ کالج به یک بخش از دانشگاه اطلاق می‌شود، اما گاهی واژه‌های دانشگاه و کالج به‌جای هم به‌کار می‌روند. در انگلیس، نیوزیلند، کانادا، هنگ‌کنگ و سایر مستعمرات سابق انگلستان، واژهٔ کالج به دبیرستان، مؤسسه‌های آموزش‌های تکمیلی یا بخشی از دانشگاه اطلاق می‌شود.

با توجه به تعریفی که از دانشگاه ارائه می‌شود در مورد اینکه کهن‌ترین دانشگاه دنیا کدام بوده بحث و جدلهای بسیاری وجود دارد. اما به قطع و یقین، چنین مرکز آموزشی در تمدنهای باستانی شرق شکل گرفته‌است. اگر دانشگاه را یک مؤسسه دانشجویی فرض کنیم، آکادمی افلاطون قدیمی‌ترین دانشگاه در غرب بوده‌است و سند تاریخی هم بر این ادعا وجود دارد. واژه لاتین “universitas” ابتدا در عصر یونان باستان و روم احیا شد و به کمک آن تلاش می‌کردند ویژگی‌های آکادمی افلاطون را شرح دهند. اگر دانشگاه را تنها یک مؤسسه آموزش عالی فرض کنیم آنگاه می‌توانیم دانشگاه شانگیانگ در چین را که پیش از سده ۲۱ قبل از میلاد گشایش یافته بود، قدیمی‌ترین دانشگاه بنامیم؛ مشروط بر اینکه افسانه نباشد. دانشگاه قسطنطنیه (در عهد امپراتوری بیزانس) در سال ۸۴۹ میلادی به دستور قیصر بارداس (نایب السلطنه امپراتور میخائیل سوم) احیا گردید. این دانشگاه با داشتن فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی، حفظ خودگردانی و استقلال آکادمیک عموماً به عنوان نخستین مؤسسه آموزش عالی با ویژگی‌های دانشگاهی امروزی شناخته می‌شود.

تصاویر……………….

فرمت فایل:اتوکد (daw)
پسورد فایل:www.broozcad.ir
لینک دانلود:download
برای دیدن سایر نقشه های اتوکدی اینجا کلیک کنید.


درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما