no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلودنقشه های دانشکده معماری 5


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلودنقشه های دانشکده معماری 5


ZIP
دانلودنقشه های دانشکده معماری 5
zip
26 f 2014


دانلودنقشه های دانشکده معماری 5

نقشه های دانشکده معماری به صورت کاملا حرفه ای در شیت های مختلف با ظوابط مهندسی طراحی و در اخیار شما کاربران سایت بروزکد قرارا گرفته است.در ادامه میتوانید نقشه های دانشکده معماری را دریافت کنید.

دانلودنقشه های دانشکده معماری 5

دانلودنقشه های دانشکده معماری 5

نقشه های دانشکده معماری

توضیحات:دانلودنقشه های دانشکده معماری 5 همراه تمام نقشه ها.سایت پلان.نقشه های طبقاتی.برش.نما.دیتیل ها.و……..

دانشکده محلی است که در آن دروس دانشگاهی تدریس می‌شود. معمولاً یک دانشگاه از چندین دانشکده و هر دانشکده از چند دپارتمان تشکیل شده‌است.

تاریخچه

معماری مدرن در ایران، توسط باستان‌شناسان فرانسوی و دانش‌آموختگان معماری مدرسه عالی ملی هنرهای زیبای فرانسه بنیانگذاری گردید. در ساختار قبلی رشته معماری به صورت کارشناسی‌ارشد پیوسته اجرا می‌گردید و هدف آموزش تربیت کارشناسانی خبره با کارآیی‌های عمومی حرفه‌ای بود. تقویت تخیل، تجسم فضایی و مهارت‌های بیانی و تقویت قدرت خلاقیت و اعتماد به نفس محورهای اصلی آموزش نوین معماری را تشکیل می‌دهند. دانشکده معماری پردیس هنرهای زیبا با بیش از ۷۰ سال سابقه آموزشی اولین دانشکده معماری در ایران است و در حال حاضر دارای بزرگترین کادر هیئت علمی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران را دارا می‌باشد.

رشته‌ها و مقاطع

تا سال ۱۳۷۷ پذیرش دانشجو به صورت کارشناسی ارشد پیوسته بود. از سال ۱۳۷۸ و در قالب برنامه متمرکز کشوری، دوره کارشناسی‌ارشد پیوسته به دوره کارشناسی تغییر پیدا کرد. برنامه دوره دکتری معماری در ایران نیز برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ توسط دانشکده معماری تهیه و به تصویب شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت علوم رسید. از سال ۱۳۷۱ نیز پذیرش اولین دوره دکتری آغاز گردید.

باتوجه به نیازهای جامعه به تخصص‌های روز، دانشگاه معماری از سال ۱۳۷۹ اقدام به تاسیس رشته‌های تخصصی معماری در مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته نمود. بر این اساس چهار گروه معماری، معماری منظر، مرمت و تکنولوژی تشکیل یافته است.

سازمان و مدیریت دانشکده؛ کلیات و تعاریف

  • دانشکده، نظام هماهنگ و تشکل اجتماعی خاصی از گروه‌های علمی وابسته و متجانس است که به‌منظور آموزش و پژوهش در یکی از زمینه‌های معارف بشری (علوم اجتماعی، علوم انسانی، علوم پزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم کشاورزی، علوم دامپزشکی و هنر) تشکیل شده و حداقل دارای سه گروه آموزشی است و دارای امکانات و تجهیزات لازم برای ارائهٔ رشته‌های تحصیلی دایر در آن است.
  • تعریف گروه آموزشی: اجتماعی از اعضای هیئت علمی که در رشته‌ای از علوم و معارف بشری با یک زمینهٔ کاملاً تخصصی و یا کاربردی متخصص باشند و عهده‌دار آموزش و ارائهٔ خدمات پژوهشی در ارتباط با یک رشته و یا یک شاخه هستند. هر گروه آموزشی حداقل دارای ۵ نفر عضو هیئت علمی تمام‌وقت هستند که دست‌کم سه نفر از آنان در مرتبهٔ استادیاری و یا بالاتر باشند. گروه آموزشی، واحدِ زیرمجموعهٔ دانشکده است.

ارکان مدیریت دانشکده

هر دانشکده به‌وسیلهٔ رئیس آن، که توسط رئیس دانشگاه انتخاب و برای ۳ سال منصوب شده‌است، اداره می‌شود. رئیس هر دانشکده، برای اجرای وظایف محوله و براساس حجم عملیات و استانداردهای تشکیلاتی، اجازه دارد معاونانی داشته باشد. تعداد عناوین سازمانیِ معاونان براساس سازمان اداری مصوب دانشگاه که به تصویب مراجع قانونی ذی‌ربط می‌رسد، تعیین می‌شود. معاونان دانشکده براساس پیشنهاد رئیس دانشکده و تأیید و حکم رئیس دانشگاه برای یک دورهٔ دوساله منصوب می‌شوند و انتخاب مجدد آنان بلامانع است.

مطلب مرتبط:

تصاویری از قسمت های مختلف نقشه ها…………………………

درگاه پرداخت شماره یک

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

درگاه پرداخت شماره دو



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما