no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلودنقشه های اتوکدی کامل ورزشگاه


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلودنقشه های اتوکدی کامل ورزشگاه


دانلودنقشه های اتوکدی کامل ورزشگاه
zip
29 f 2014


دانلودنقشه های ورزشگاه فوتبال به صورت کامل -پلان ها-برش-نماچهارطرفه-برش دوطرفه-سایت پلان-فونداسون-تیرریزی ودیگر جزیات….امیدوارم این پروژه به وسیله اعضای مهندسی بروزکد طراحی شده است.

ورزشگاه یا استادیوم یا استیدیم محلی است که معمولاً برای برگزاری (در فضای آزاد) مسابقات ورزشی، کنسرتها و یا دیگر برنامه‌های نمایشی از آن استفاده می‌شود.

استادیوم‌ها از یک محوطه اصلی یا زمین بازی، که پیرامون آن محل‌های قرار دارد که تماشاگران و یا بینندگان برنامه بطور ایستاده یا نشسته قادر خواهند بود آن مراسم را تماشا کنند. استادیوم آزادی در تهران و یا استادیوم مسجد سلیمان نیز به عنوان نمونه‌هایی از استادیوم‌های قدرتمند ایران به شمار می‌روند. شرکت سپید گستر الوند در طول سال‌‌ها فعالیت خود گام‌های موثری در راستای ارتقاء سطح کیفی استادیوم‌ها و کلیه اماکن ورزشی کشور برداشته است.

دانلودنقشه های اتوکدی کامل ورزشگاه

دانلودنقشه های اتوکدی کامل ورزشگاه

توضیحات:دانلودنقشه های ورزشگاه فوتبال به صورت کامل -پلان ها-برش-نماچهارطرفه-برش دوطرفه-سایت پلان-فونداسون-تیرریزی ودیگر جزیات….امیدوارم این پروژه به وسیله اعضای مهندسی بروزکد طراحی شده است. مجموعه فوق شامل سایت پلان ، پلان ورزشگاه، نمای سازه ، برش وچند دتایل از ورزشگاه می باشد. کاربران محترم می توانند با دانلود این مجموعه با طراحی ورزشگاهها آشنا شوند.


کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما