no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پروژه معماری کلیسای پادرپیو


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پروژه معماری کلیسای پادرپیو


PPT
دانلود پروژه معماری کلیسای پادرپیو
ppt
15 f 2020


دانلود پروژه معماری کلیسای پادرپیو

پاورپوینت معماری کلیسای پادرپیو اثر رنزو پیانو از پروژه های بسیار  این معمار میباشد ،که در 65 اسلاید بوده ،این اطلاعات که توسط مهندسین خوب سایت بروزکد تهیه شده است شامل پروژه های مشابه نیز بوده ،در ادامه میتوانید پروژه معماری کلیسای پادرپیو و پاورپیونت های مشابه ان را دریافت نمایید.

دانلود پروژه معماری کلیسای پادرپیو

دانلود پروژه معماری کلیسای پادرپیو

 توضیحات:دانلود پاورپوینت معماری کلیسای پادرپیو

پاورپوینت معماری کلیسای پادرپیو

تعداد صفحات پاورپوینت 65

مقدمه:

فهرست

  • بیوگرافی رنزوپیانو
  • افتخارات
  • مهمترین پروژه ها
  • کلیسای پادر پیو
  • سبک وروش ساخت
  • معرفی سازه وفرم بنا
  • فضاهای داخلی
  • تصاویر شخص پیو و…..
  • رفرنس

مطالب مرتبط:

دانلود پاورپوینت معماری قره کلیسا

دانلود نقشه اتوکد کلیسا

دانلود پروژه معماری ویلا ساوا اثر لوکوربوزیه بسیار کامل

دانلود پروژه معماری رنزو پیانو بسار کامل 41 اسلاید

برای دانلود مطالعات معماری کلیک کنید.

برای دانلود نقشه اتوکد کلیک کنید.

برای دانلود پاورپوینت معماری کلیک کنید.

برای دانلود رساله معماری کلیک کنید.

پیج اینستاگرامی پر از نقشه های ویلایی پیشنهاد میکنم حتما تو اینستاگرام فالوش کنید.

حوم پلان 98

پلان معماری

 ای دی پیج  : home_plan98@

بیوگرافی رنزوپیانو

رنزو پیانو در جنوا واقع در ایتالیادر ۱۴ سپتامبر سال ۱۹۳۷ متولد شد در سال ۱۹۶۴ از مدرسه معماری در میلان فارغ التحصیل شد و به عنوان یک دانش آموز در زیر نظر یک گروه مهندسی در فلورانس شروع به کار کرد .

معماری پیانو به سوابق او بستگی دارد چرا که پدری معمار داشت و با طرز قرار گرفتن ساختمان ها آشنا بود او پسری خجالتی بود که در منطقه پیکی زندگی می کرد در آنجا منظره ای از طبیعت وجود نداشت و آفتاب سوزان هم آنها را دچار مشکل می کرد لدا تصمیم گرفت تا سایبانی از برگ در امتداد باد به طور ثابت درست کند و این اولین کار او در راستای معماری بود .

در بین سالهای ۱۹۶۵تا ۱۹۷۰ او تجارب زیادی با مسافرت های دانشجوئی به آمریکا و بریتانیا به دست آورد و در این موقع بود که با جیمز پرو آشنا شد و دوستی آنها تاثیر بسزایی در حرفه ای شدن او داشت به این ترتیب نظرات خود را اثبات کرد و با کسانی که به مخالفت از او می پرداختند به مخالفت پرداخت و خواستار مسابقه دادن با آنها بود .
فقط با مدد گرفتن از تجربه است که میتوان به کشفیات مختلف دست یافت و به مرحله ای برسیم که کمتر احساس نارضایتی کنیم. بیشتر برنامه هایی که امروز ما در طراحی ساختمان از آن استفاده می کنیم ،بعدها بوجود آمدند.
برای مثال،هر چند« پیانو» بناهای تاریخی ایتالیا را دوست داشت و آنها را گسترش می داد ،ولی این امر برای او از زمانی محقق شد که علم شناخت آثار باستانی در تمام زمینه ها، کارهای او را تحت تأثیر قرار داد.

حتی این ایده های اجتماعی که اکنون به وضوح در کارهای او دیده می شود ،بعدها،و از انگلیس وارد کارهای او شد .او همانند «ریچارد راگرس» تحت تأثیر روح دپارتمان معماری لندن قرار گرفته بود جایی که در پروژه ی دانشجویان اواخر دهه ی ۱۹۶۰،فن آوری ابزار ها محیط انعطاف پذیرانه ای را برای خدمت به تجربه ی اجتماعی به وجود آورده بودند ،او بطور غیر مستقیم به سان «جین پرو» طرفدار عقایدی بود که نویسندگان انگلیسی حدود قرن ۱۹ با آن سر وکار داشتند.
«پیانو»مهندسی معماری را در دانشگاه «فلورانس» و «پلیتکنیک میلان» سپری کرد و بعدها در سال ۱۹۶۴ فارغ التحصیل شد ولی تأثیر این مؤسسات در شکل گیری شخصیت او برای رسیدن به هنر معماری ،به مراتب کمتر از دوران بچگی و پیش زمینه خانوادگی او نشست و بر خاست های او با معماران بزرگ که معمولا ایتالیایی و . . .بودند

فعالیت های خود او بعد از تحصیل بود .
«پیانو» از همه ی این ها چیز هایی آموخت و به گفته ی خود

« دزدی برخی اسرار » که می توانست او را برای یک تحول درونی آماده سازد .

بعد از پدرش ، « فرانکو آلبینی » اولین الگو و کار فرمای او شد . « آلبینی » در میان بقیه ی کارهایش ،معمار « آرشیتکت » یک سری فروشگاه زنجیره ای بود که بعضی از آنها واقعا عالی و استثنایی بودند . به نظر می رسد با توجه به ساختار نمایش داده شده ، این ساختمانها از پیشگامان عرصه ی تکنولوژی برتر آن زمان بوده اند . همچنین او مسئول
برخی از بناهای تاریخی و تأثیر گذار قدیمی بود که برخی از آنها در « جنوا » هستند . و می توان عنوان طراح را هم به او اطلاق کرد . « پیانو » شدیدا تحت تأ ثیر لذتی که «آلبینی » از کار و لوازم و جز ئیات کار ها می برد ، ( کارهایی که در استودیوی میلان انجام می داد ) قرار گرفت

« پیانو » برای انجام کار و شروع کار هیچ اقدامی نکرد زیرا اولا خجالتی بود و ثانیا از جواب های منفی که ممکن بود بشنود ، واهمه داشت ولی سر انجام برای شروع کار به یک دفتر مهندسی رفت تا کار خود را شروع کند . کار اولیه ی او اسمبلی مجدد دستگاه های تلویزیون بود تا ایراد های احتمالی را شناخته و راهکار های پیشنهادی را مورد بررسی قرار دهد تا این دستگاه ها طراحی شوند .
« پیانو » با « آلبینی » به مدت دو سال کار کرد . این همکاری زمانی بود که آلبینی مشغول کار برای تبدیل یک موزه در جنوا بود . شاید « پیانو » بیشترین تجربه ی خود را در سفر هایی بدست آ ورد که آ خر هفته ها از منزل به « جنوا » می رفت . « آلبینی » معمولا در « پاویا » به ملاقات رئیس خود می رفت تا او را در چند و چون کارهای مبلمان چوبی که او طراحی آنها را به عهده داشت ، قرار دهد .

اولین دفتر کارگاهی او برای خودش در سالهای ۶۹-۱۹۶۸ و در بیرون جنوا ، تأسیس کرد تا کارهای فضاسازی فریمهای پشتیبان به سان سقفها را انجام دهد ، سهم عمده ای از آن متعلق به « ماکو وسکی » بود .

 

افتخارات  رنزو پیانو در مقام معمار عبارتند از :

  • عضویت افتخاری جامعه معماران آمریکا. ۱۹۸۱
  • مدال طلا از انستیتو ملی معماران بریتانیا. ۱۹۸۹
  • جایزه کاوالیردی کروسی از هیئت دولت ایتالیا. ۱۹۸۹
  • جایزه کیوتو ژاپن. ۱۹۹۰
  • عضویت افتخاری دانشکده هنر و تحقیقات امریکا. ۱۹۹۴
  • معرفی شدن سفیر حسن نیت معماری از طرف یونسکو. ۱۹۹۴
  • جایزه میکل آنژ. ۱۹۹۴
  • جایزه میکل آنژ. ۱۹۹۴
  • جایزه اریز موز هلند. ۱۹۹۵
  • جایزه معماری پریتزکر کاخ سفید. ۱۹۹۸
  • معمار دانشکده ملی سن لوکا ایتالیا. ۱۹۹۹
  • مدیر کل مرکز ملی دلالگوین دهونورفرانسه. ۲۰۰۰
  • سلطان معماری ونیز. ۲۰۰۰
  • جایزه لئوناردو ایتالیا. ۲۰۰۰
  • جایزا وکسنر مرکز هنر وکسنر کلومباس آمریکا. ۲۰۰۱

مجموعه برجهای سیدنی استرالیا

ساختمان مرکزعلم وتکنولوژی ملی هلند در شهر امستردام

ساختمان اکادمی علوم ایالات کالیفرنیادر سانفرانسیسکوامریکا

مجتمع ورزشی راوانا

ایستگاه مترو جنوا

پایانه مسافربری کانسای

مرکزطراحی مرسدس بنز در اشتوتگارت

کلیسای پادره پیو در سان جووانی

دراین کلیسا زائران در امتداد مسیر پیاده رویی مستقیم و طولانی وشیبداربامناطقی تراس بندی شده به صورت باغ های گسترده در اطراف آن به محل کلیسا هدایت می شوند.این مسیر با تاقِِ ورودی درجهت کلیسا وصلیبی بزرگ تقریباً به بلندی 40 متر که به مثابه کانون ورودی به نظر می رسد؛همسو شده است.9 ستون اول میدان جلوی کلیسا که ارتفاع آنها به 25 متر می رسد،بار هشت زنگی را که برجِ زنگ اصلیِ کلیسا را تشکیل می دهند،تحمل می کنند.

در این طرح رنزو پیانو،محل عابدان به شکل حلزونی عظیم-طرحی مرکب ازسه چهارم دایره که شعاع آن به طور یکنواخت کاهش می یابد-پوشیده شده است.مواد آن که برای بیان سادگی و صلابت انتخاب شده اند،ازسنگ و جوبوشیشه محلی اند.پوستۀ بسیار بزرگ سقف از جنس ورق مسِ که ازپیش زنگار بسته،زیر ساختاری باربر از چوب و سنگ آهک دارد.
این زیرساخت باربر،مرکب ازدوردیف تاق سنگیِ متقابل است که به صورت دایره ای شکل چیده شده اند.در مجموع 21 تاق از این دست وجود دارد که حلقۀ داخلی و خارجی ای را بوجود می آورند

که تاق های حلقۀ خارجی بازنمود نسخۀ کوچک شدۀتاق های حلقۀ داخلی اند.تاق های حلقۀ داخلی از مرکزسه چهارم دایره،محلی که محراب واقع شده است،آغاز می شوند.

از آنجا که دهانه های تاق ها به طور یکنواخت کاهش می یابد،لذا با کاهش شعاع دایره،شکل مارپیچی به وجود می آید که یادآور صدف حلزون است.این ساختارشعاعی که به بخش هایی با گنجایش 300-400 صندلی تقسیم شده،تجمعِ حتی المقدورنزدیک به محراب را موجب می شود.

زیبایی: نگاهی ساده به فرم و نوع شکل گیری آن خود گویای مطلب است در عین حال نوع سیرکولاسیون مجموعه که از بیرون شروع شده و با چرخشی معنا گرایانه انسان را به مرکز کلیسا هدایت میکند خود به زیبایی و گویایی و مفهوم گرایی مجموعه می افزاید ولی آنچه بیش از پیش ذهن یک معمار را به خود مشغول میکند معماری با طبیعت است نه بر روی آن جایی که معمار سعی می کند با طبیعت معماری کند .

و دیگر توضیحات ………….

 

تعداد صفحات پروژه:65
 فرمت فایل:پاورپوینت
درگاه پرداخت شماره یک
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
درگاه پرداخت شماره دو

دانلود پروژه معماری کلیسای پادرپیو



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما