no-img
بروزکد | مرجع آموزش معماری

دانلود پروژه معماری روستای پلنکان کردستان با فرمت پاورپوینت


بروزکد | مرجع آموزش معماری
>>>>آیدی اینستاگرام ادمین (navid_asefii) <<<<>>>> آیدی اینستاگرام سایت (broozcad.ir)(home_plan98)<<<<
مراحل خریدضمانت پرداخت
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود پروژه معماری روستای پلنکان کردستان با فرمت پاورپوینت


دانلود پروژه معماری روستای پلنکان کردستان با فرمت پاورپوینت
zip
23 f 2014


دانلود پروژه معماری روستای پلنکان کردستان با فرمت پاورپوینت

مقدمه:

 

معرفی روستا:

پالنگان” یكی از روستاهای استان كردستان است كه بافت معماری پلكانی آن در استان كردستان دارای ارزش ویژه ای است. این روستا كه در دهستان ” ژاورود” از شهرستان كامیاران واقع شده، درحدود 47 كیلومتری شمال غربی شهر كامیاران قرار دارد

 

اين ناحيه از مراكز مهم كردستان در دوره سلجوقي به بعد بوده است و قلعه پالنگان كه مجاور روستا و در بالاي كوه قرار دارد بيانگراين مطلب است. با توجه به بقاياي مساجد، منازل قديمي و باغ هاي زيباي اين روستا به نظر مي رسد كه شالوده اصلي آن به دوره ساماني بازمي گردد

کوهی که در مجاورت روستا
قلعه پالنگان روی آن واقع است.

روستا در دامنه كوه و در دو طرف دره قرار دارد. خانه های روستا با سنگ و عموماً به صورت خشكه چین، به صورت پلكانی ساخته شده و پشت بام منزلِ پایین به منزله حیاط منزل بالا است.

 

این روستا علاوه برداشتن معماری زیبا، دارای چشمه ها، آبشارها و طبیعتی ، سرشار از زیبایی منحصر به فرد در استان كردستان است و در كنار رودخانه ای قرار گرفته كه به ” سیروان”
می پیوندد.

 

روستای پالنگان رمان نانوشته و سرزمین ناشناخته‌ای است که برمی‌گردد به دل تاریخ. به زمان شاهان سامانی و صفویه، خاندان کلهر و اردلان‌ها، روزهایی که به تاریخ پیوسته اما آثار آن هرچند کم رنگ، اما هنوز انسان را به خود پیوند می‌دهد.

اینجا نه مانند شمال نامدار است و نه مثل پایتخت پر اتفاق. ساده و صمیمی به رنگ مردمان بی‌پیرایه‌اش و همین دلیل خوبی برای سفر کردن و رفتن به دل مردمانش است.

روستای پالنگان در دهستان ژاوه‌رود، غرب کامیاران در دره تنگی‌ور در استان کردستان است. این روستا به گواه اهل فن قدمتی به درازی قبل از اسلام دارد. روستایی پلکانی که تا کنون چندین بار ویران شده و بار دیگر بنا شده است.

و دیگر توضیحات ……………

تعداد صفحات پروژه:35

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .



درباره نویسنده

نوید آسفی هستم دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی تکنولوژی عمران-عمران , به طراحی های مهندسی علاقه شدید دارم , و به علت علاقه به طراحی و شناخت سبک های معماری تصمیم به فعالیت اینترنتی در هر دو زمینه عمران و معماری گرفته , و در حال حاضر به عنوان مدیر و سردبیر سایت بروزکد فعالیت می کنم. نرم افزار های مورد تسلط: autocad , 3dmax , sketchup , photoshop , cinama 4d , v-ray

مدیریت 1094 نوشته در بروزکد | مرجع آموزش معماری دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش حرفه ای طراحی نما